› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Allmänt › Impreza sti 04-05. Detta ämne har 2 svar, 945 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 9 månader sedan av Andersson. Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Författare Inlägg 27 juli, 2007 kl. 17:50 #1320 TanoDeltagare Funderar på att köpa en sti 04-05 då den har ställbara diffar. Vad är vanliga fel o brister om man tänkt ha steg1? Ger sig koppling m.m O kan nån förklara va som skiljer PSE o PSE II m.m Bara fyll på info Mvh 27 juli, 2007 kl. 23:48 #44285 PetterSolbergDeltagare PSE och PSE II är bara att 04 är PSE och 05 PSE II. Bara olika benämningar vad jag vet. Kopplingen beror väl på hur man brukar bilen, finns dom som kör med original koppling med lite mer pulver än original och det verkar funka kanon.. Patrik STi-06 PSE III 28 juli, 2007 kl. 14:37 #44286 AnderssonDeltagare 04:an är att föredra om man ska köra full dubb då den har samma bultmönster som GT:n bara att byta ok,skivor o belägg fram sen på med 16″ MVH C Andersson / Mr Konjak Full fart, spar tid! Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu! Författare Inlägg Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.