Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 89 totalt)
  • Författare
    Kvarnis
    Deltagare

Fina Siffror, misstänket att det spoolar lite snabbare på gatan 🙂

sladden
      Deltagare

Tackar..

Jo den har ju inte direkt samma spool upp som spec C:n. Så lite segt i början. Men det duger ju helt klart 🙂

Sitter å klurar lite vad man kan göra för att förbättra vridet på botten. mindre avgashus kanske.

Fricke.w
        Deltagare

Tackar..

Jo den har ju inte direkt samma spool upp som spec C:n. Så lite segt i början. Men det duger ju helt klart 🙂

Sitter å klurar lite vad man kan göra för att förbättra vridet på botten. mindre avgashus kanske.

Twinscroll model, nästa år kannske 😉

Stort jäkla grattis i alla fall 🙂

sladden
          Deltagare

Twinscroll model, nästa år kannske 😉

Stort jäkla grattis i alla fall 🙂

hehe, nej det hoppar jag nog över. blir mindre modifikationer som finslipning evt.

Tackar 🙂

Subarumicke
            Deltagare

Grattis!! är det hjul effekt?

Mumin
              Deltagare

Grattis sladden till fina siffror 😉

Steewe
                Deltagare

Grattis!! är det hjul effekt?

Det står engine så i motorn. 😀 Alltid intressant med drivlineförluster osv.

sladden
                  Deltagare

Tack.. Nä det är motorn som levererar det. Kan plocka ur lite till om jag vill, men ja valde att inte stressa den allt för mycket.

Kvarnis
                    Deltagare

Nä det måste vara en ordentligt safe map.
                      Du kan kan nog go ned på 0.63 då 0.82 kanske är väl stor för en 2.1l
                      Men för banracing gäller ju mer att ha rätt växel i 😀
                      Finns nog uppåt 100 till att hämta om det stressas nära gränsen 🙂

TomK
                      Deltagare

Grymma sifror! 🙂

sladden
                        Deltagare

Nä det måste vara en ordentligt safe map.
                          Du kan kan nog go ned på 0.63 då 0.82 kanske är väl stor för en 2.1l
                          Men för banracing gäller ju mer att ha rätt växel i 😀
                          Finns nog uppåt 100 till att hämta om det stressas nära gränsen 🙂

Jo jag vill hålla den safe. ingen mening att kläma ur det sista å riskera livslängden på motorn.

hade ett 62hus från början men byte ut det mot 82. byter ja tillbaka så riskerar man ju surge :/

ja helt klart, bara lära sig köra högt upp i registret.

Kvarnis
                          Deltagare

tror det har funkat .63 på 2.1l

Twin scroll är ju rätt meckigt att fixa med, .63 hus röstar jag på 🙂

Iom 2.1l, hade du åkt med 2.5l hade det varit nå annat :), men 6 petat brukar va rätt starka utan ladd 🙂
                            Sen är det väl så att kammarna spelar in lite med.

F-n ska du inte åka upp te mitt svergie, finns nog plats i en stuga med lite andra salta sillar 😀

Gilarski
                            Deltagare

Grattis, fin-fina nuffror ! d—0.o—b

sladden
                              Deltagare

tror det har funkat .63 på 2.1l

Twin scroll är ju rätt meckigt att fixa med, .63 hus röstar jag på 🙂

Iom 2.1l, hade du åkt med 2.5l hade det varit nå annat :), men 6 petat brukar va rätt starka utan ladd 🙂
                                Sen är det väl så att kammarna spelar in lite med.

F-n ska du inte åka upp te mitt svergie, finns nog plats i en stuga med lite andra salta sillar 😀

ja evt så testar jag ett 63hus senare. Förtillfället får det duga.

Nej twin scroll är inte intressant, vill bara göra lättare modifikationer i nuläget.

hoppar på den körningen. test på gatan som gäller först nu. då ja har lite misständningar i bland. ska testa å byta vevaxelgivaren å se om det hjälper.

sladden
                                Deltagare
                                Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 89 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.