• Detta ämne har 39 svar, 4,276 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år sedan av Igge.
Visar 10 inlägg - 31 till 40 (av 40 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #250553
    Tallen
    Deltagare

      Jag hade planer på att åka dit idag men är hemma med sjukt barn och sambo….:(

      #250571
      Igge
      Deltagare

        Det sket sig för mig för jag trodde att det skulle gå smidigt att justera avgassystemet.

        Men jag tänkte ta en sväng med hojen och reka lite grusvägar för eventuell subarutur senare 🙂

        #250554
        Tallen
        Deltagare

          Kom ifån men hittade inte vilken väg man ska ta ner på sjön. Tummen upp för vägrekning, frågan är om man inte har roligare på 2 hjul? 🙂

          #250572
          Igge
          Deltagare

            Kallt som fan om öronen och lite för dåligt med snö för att vara bra för dubben. Men annars grymt kul 🙂

            Blev inte mycket rekande pga asfaltsöverskott.

            Men jag får väl reka med bilen istället 🙂

            Ska vi försöka oss på något nästa helg kanske?

            [Tapatalk]

            #250555
            Tallen
            Deltagare

              kanske det kanske.

              #250573
              Igge
              Deltagare

                Något på gång? 🙂

                #250584
                Donnan
                Deltagare

                  Då börjar det ju bli några stycken 🙂

                  Har sett en blå GT med originalljus och blåa stänklappar på GKN-parkeringen vid några tillfällen också.
                  Sedan är det väl red_mike som brummar runt i en bugeye och sprider välsång i köping också.
                  Finns även en STi-racing på GKN-parkeringen
                  En röd GT har jag stött på vid ett par tillfällen också
                  Sedan har jag sett en Hawkeye i närheten av furan vid några tillfällen.
                  Kusinens pojkväns gamla bugeye har jag sett i Köping vid ett par tillfällen några gånger också, även om den såldes till skinnsberg av honom. En svart med orangea fälgar.
                  Sedan har jag sett ett gäng hatchbacks och säkert några fler jag glömt bort. :p

                  jao då äre ju några styckna!
                  min kompis från skinnsberg har ju en svart 00a mä orangea fälgar, kanske ä han då.
                  sen min brorsas gamla går ju här i vås/köping/kolsva, en röd gt 99 som min fast org-lysen å lilla vingen.

                  #250574
                  Igge
                  Deltagare

                    Bumpar lite här!

                    Börjar se och höra talas om lite nya imprezor i området
                    Några som vill ge sig till känna?

                    Blev uppringd av en polare som undrade om jag var ute o snurrade med min för han såg en isblå impreza i Köping, men jag var oskyldig. Någon här? 🙂

                    Vilka modeller fanns isblå på?
                    Någon mer än PSE och WR1?

                    #250586
                    clasen
                    Deltagare

                      Själv såg jag en svart bugeye när jag gled genom köping sist, om det var i måndags kanske… Han borde ha sett mig, åkte i min hawkeye

                      Tycker nästan det är läge att dra ihop en liten KAK träff 😉

                      #250575
                      Igge
                      Deltagare

                        Kan vara red Mike här på forat, tycker jag sett honom i en svart några gånger. Antingen har jag sett fel, eller så har han bytt från sin blåa eller lackat/folierat 🙂

                      Visar 10 inlägg - 31 till 40 (av 40 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.