SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt inredning!?

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    daniel83
    Deltagare

Inte en aning.

För det satt redan i min bil.
      Fast jag har ju en svart bil så då blir det snyggare med blå/svart inredning.:P 😛

AK_Impreza
      Deltagare

jo precis daniel, vill ha som du har i din 🙂 *Avis*

får väl åka hem till mats o ”låna” hans }( }( *nej skämt o sido*

skogsmulle
        Deltagare

Stolsöverdragen fick jag iaf utbytt av en Subaruverkstad, så det borde väl gå att köpa lösa. Har dock ingen aning om kostnad eftersom det var ett garantiärende.

Larry
          Deltagare

Har jag fel eller är det inte en STi-inredning du egentligen söker?

SecretAgentMan
            Deltagare

Är man beredd att skicka ut sådana slantar finns det ju utrymme för riktiga stolar och annat kul att göra det lite mer (mindre? :D) ombonat..

/J

Manor
              Deltagare

Yo AK_Impreza !

Det är denna inredning som även sitter i min silver kombi värsting ;). Den är dock inte till salu, men det kanske går att söka efter inredningen från någon skrotad kombi-Impreza!!?

mvh Mats N

Manor
                Deltagare

jo dt skulle vara intressant 🙂 vill ju jättegärna ha sånt för dt ser 100ggr sportigare ut! gillar inte dt svart/gråa! 🙁 nån som har nått förslag annars vad man kan köpa det nytt?:-)

Det finns ju företag som kan sy upp en helt ny inredning i exempelvis skinn. Två framstolar och baksätet skulle kosta cirka 15.000:- i skinn i två valfria färger, enligt ett företag som ställde ut på någon mässa. De höll till i ”motorborgen” där bl.a Bilsport har sitt garage.

Det kanske skulle kunna vara ett alternativ då jag inte tror att en ny originalinredning skulle bli så billig…om den ens går att köpa!!?

mvh Mats N

Manor
                  Deltagare

jo tror dt är sti inredningen 😛

Jag har åtminstone inte någon STi-inredning…tror jag.

mvh Mats N

tendency
                    Deltagare

Jag har det i min blåa GT kombi -99, köp den 😉
                      Personligen tycker jag att de blåsvarta stolarna är snyggare än de gråsvarta.

Impreza GT kombi -99 TILL SALU! http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=Min
                      Impreza GT sedan -99

AK_Impreza
                      Deltagare

nån som vet vart man kan få tag i blå/svart inredning till stolarna till en gt-99? vill ha svart på sidorna o blått i mitten om ni förstår vad jag menar?! och så skulle jag vilja ha blått vid handtagen!? asså vill byta tygen..tack för alla svar! har sätt det i somliga som har svarta imprezor!
                        MVH//Andreas 🙂

AK_Impreza
                        Deltagare

jo dt skulle vara intressant 🙂 vill ju jättegärna ha sånt för dt ser 100ggr sportigare ut! gillar inte dt svart/gråa! 🙁 nån som har nått förslag annars vad man kan köpa det nytt?:-)

AK_Impreza
                          Deltagare

jo tror dt är sti inredningen 😛

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.