Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6089
    Niklas
    Deltagare

      http://membres.lycos.fr/verticals/rencontres/abbeville/video/lancer250.wmv

      Kolla in denna filmen, som min kollega sa: “Om man köper en evo 7:a och kör på det här viset så har man väl råd med en till?”

      Subaru – All we’ll drive!

      #77076
      Niklas
      Deltagare

        lancer100.wmv eller lancer500.wmv finns också, för dig med mindre eller mer bandbredd att slösa med 🙂

        Subaru – All we’ll drive!

        #77075
        Aquila
        Deltagare

          Aj…
          Undrar vad som är dyrast? Att fixa iordning den kraschade evon, eller köpa en ny.

          #77074
          Raffe
          Deltagare

            Även om dom får loss delarna från Asfalten så lär det bli biligare att köpa nytt!
            :D:D:D

            #77077
            Niklas
            Deltagare

              Hehehe, jo…
              De som satt i bör vara j*vligt lyckliga att bilen inte voltade runt i luften och daskade ner i vägbanan med taket före, för det var väl inte en EVO med bur? Hade blivit mos av dem… 😮

              Subaru – All we’ll drive!

              #77073
              Strat
              Deltagare

                Det e ju jag som e kollegan 😉

                Ajajaj, vad ont det gör… Pulsen rejsar ju bara man tittar på det *svettas* Nåja, så länge ingen skadas så är det ju bara pengar.

                /Claes

                #77078
                Niklas
                Deltagare

                  Exakt, då jag såg den första gången så blev jag nästan lessen… 🙁
                  Men jag repade mig ganska snabbt då jag kom på att det inte var en Impreza! 😉
                  Undrar hur mycket ångest föraren hade efteråt, kanske inte skulle jagat den där lilla jävla bilen så hårt… 😀

                  Subaru – All we’ll drive!

                Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.