Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1807
    LOScooby
    Deltagare

      Hej !

      Har en std impreza v5 årsmodell 2000…
      Är det någon som har något bra förslag på var man kan inhandla och få en intercooler(front monterad) installerad här i Sverige till bästa möjliga pris!

      Har även funderingar på en VF22 eller 23 men det verkar vara dyrt att få en sådan monterad, ca 13.000:- för själva turbon och 4.000:- för motering, finns det någon som har bättre priser ?

      ECU kommer att bytass till Possumlink!

      //L-O

      #47008
      Perra
      Deltagare

        Hej Lars-Ove!

        Jag såg ett tips på zatzy att en firma i Katrineholm som heter Bilteknik i Katrineholm gör skräddarsydda FMIC. Priset skulle vara någonstans i trakterna 4k-5k. (Kommer inte ihåg exakt) Tel.nr. till firman är 0150-79005
        Detta blir säkert den billigaste lösningen men det är väl osäkert om du kan få den monterad av dem. Och det är väl mycket möjligt att du måste ge dem mått på hur stor den ska vara. Ring o kolla, vetja.

        BTW, har du fått tag i Bob R.??

        Mvh Perra

        #47010
        LOScooby
        Deltagare

          Tack för tipset !

          Jag har mailat Bob men inte fått något svar ännu, han har väl en del att göra kan jag tänka mig!

          Tänkte jag skulle kolla om XPC eventuellt kunde hjälpa till med Mappningen av Possumlinken, har du någon aning om dom har koll på att mappa Possum?

          //L-O

          #47007
          SecretAgentMan
          Deltagare

            XPC har inte mappat någon bil ännu, de har ett par på G vet jag.
            Det är inga konstigheter egentligen…varför inte handla en med en basmapp i från Rawle, och köra mappning by email?

            Och 4 papp för att skruva i turbon…HERREGUD.

            Jag gjorde det på 3 timmar, och då visste jag inte riktigt vad det innebar…med lyft och rätt verktyg gör man det på ett par timmar…max…

            Sanslöst.

            /J

            #47009
            Perra
            Deltagare

              XPC skulle jag hålla mig ifrån om jag vore du! I alla fall när det gäller mappning av Link. Vänd dig till de som kör Link i klubben idag för att få tips på vem som kan mappa.

              Mvh Perra

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.