SSC Allmänt snack Allmänt småprat Intresse för regionsdekaler? (först och främst GBG)

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 59 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Får prisförslag från dekaltrim.nu idag, vi får se vad det blir för pris per dekal.

Vem vet om det kan bli tal om att klubben går in och köper ett stort antal dekaler som sedan medlemmarna köper av?
      I värsta fall får jag stå för den kakan men då kommer det bli tal om förbetalning med pengarna insatta på mitt konto sen skickar jag ut dekalerna via posten.

Bäst hade dock varit om klubben hade kunnat köpa på sig ett gäng som sedan delas ut till regionsansvariga som sköter försäljningen på regionsträffarna eller via post. Tror det hade blivit bäst spridning då.

STI_Subba
      Deltagare

Det ser bra ut Alien & OzO!

Man kan använder den i mitten av reggen fram och om man gör en avlång kan jag sätta den längst ner på reghållaren där bak. Jag har köpt nya reg hållare för de nya euro plåtarna och en avlång version skulle sitta perfekt! 😉

Vem skulle vilja ha en avlång version för hållaren där bak?

/Kyle

OzO
        Deltagare

>Janne: Det är så det kommer bli. Dvs det som är svart kommer
          >bli plastfilm, det andra kommer inte bli något alls. Dvs inte
          >genomskinlig plastfilm. Alltså det är ingen fyrkantig ”solid”
          >dekal utan allt som är vitt på bilden kommer bli hål i
          >dekalen.

Aaah, ni ser, jag hänger inte med i dagens dekaltrim! :+:D Jag trodde på ”solid” dekal och hade inte en tanke på utskuret. Men nu vet jag vad som är vad… och röstar också på utskuret.

_______________________________________________________________________________
          ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::

OzO
          Deltagare

>Vem vet om det kan bli tal om att klubben går in och köper
            >ett stort antal dekaler som sedan medlemmarna köper av?

styrelsen@impreza.nu 🙂

_______________________________________________________________________________
            ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::

Janne248
            Deltagare

>Men nu vet jag vad som är vad… och röstar också på
              >utskuret.

Så bra! 😀

Niklas
              Deltagare

>Man kan använder den i mitten av reggen fram och om man gör
                >en avlång kan jag sätta den längst ner på reghållaren där bak.

Att sätta denna på regskylten fram tvivlar jag starkt på. Eller är där 10x8cm utrymme mellan bokstäverna och siffrorna? Det är kanske så mycket ”tomt” där ändå.

/A – kommer sätta dekalen nere i nått hörn på bakrutan eller eventuellt på huven framme vid nån av strålkastarna.

Niklas
                Deltagare

Vi skulle kunna trycka upp avlånga dekaler med texten ”SSI http://www.impreza.nu SSI” som man kan sätta på nummerskylthållaren. Frågan är bara om man inte kan köpa sånna skylthållare från klubben? Är de slut så kan detta vara ett trevligt alternativ, annars känns det som intern konkurrens… 😀

STI_Subba
                  Deltagare

Ja det skulle vara bäst om klubben kunde fixa såna. Men man måste också tänka på oss som har de nya extra långa alu skyltar med EU märket på.

Men man kunde istället komma fram med en klistermärke som har svart bakgrund och grå/blå/gul etc. text som man kunde sätta ovanpå en bilfirmas reghållare som gör grattis reklam för bilfirman. Gör längden lika lång som hållaren och den kommer garanterat att täcka hela bilfirmans reklam. Hål texten centrerat och resten är bara svart. Då kan en som har de mindra bredd hållarna kan kapa bort överflödet. Och de som har de nya hållarna kan klister på den direkt.

Då kunde kanske SSI har det bland de andra klubbprylar.

/Kyle

Niklas
                    Deltagare

Prisförslag kommer först mitten av nästa vecka pga affärsresor. Den som väntar på nått gott…

Groover
                      Deltagare

Älj !
                        Hört nåt om pris på Nummerskyltshållare eller dekaler till densamma?

Den som ingen turbo har…
                        han får åka utan bar….

Dawn
                        Deltagare

Detta är ett klockrent ämne.
                          Jag köper gärna regionsdekal.

En liten fråga bara Vad tillhör jag, bor i Halmstad(Halland), jag åker nog hellre norrut till Gbg än söderut men igentligen borde jag väl tillhöra Skåne? Det kanske är där man känner sig hemma…
                          Kanske inte spelar nån roll, bara jag som funderar på det…

Motin
                          Deltagare

Helt klart intresserad av både klubbmärket men också en regskylthållare med anknytning till Imprezaklubben. Tycker det är fult med en skylthållare där det står ”Karlsson Bil” på .. :).

Bra initiativ Alien !

Niklas
                            Deltagare

Dawn: Man kommer ju kunna få precis vilken dekal man vill. Du kan klibba på en för norrland om du vill. Min tanke var att regionsansvariga skall få en laddning som de kan sälja på träffarna. Klubben betalar i förskott för klibborna och försäljarna betalar in till klubben då det säljs.

EDIT: Nog dax att fråga Dekaltrim igen, de verkar sådär snabba för tillfället…

Niklas
                              Deltagare

Nu har jag fått svar från Dekaltrim. De är redo för produktion då jag/klubben säger till.

Funderade på vilket sätt det är enklast att få detta att gå ihop. Det enklaste är kanske om folk skickar vilken region, eventuell regionsansvarig text samt färg till mig, skickar in pengar i förskott till mig så fixar jag allt annat (beställningar från Dekaltrim, brev, frimärken och leverans hem till er direkt i brevlådan). Eventuellt så kan jag köpa på mig ett antal själv så folk som kan komma till regionsträffarna i Göteborg eller på banträffarna i sommar kan köpa ”på plats”.

Vad säger ni om det? Då slipper klubben lägga ut några tusen på dekaler som regionsansvariga sedan skall försöka sälja a’la barn som säljer majblommor…

Inputs?

Allan
                                Deltagare

Hur kommer de att se ut då?

Och för regionsansvariga?

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 59 totalt)
                                • Ämnet ”Intresse för regionsdekaler? (först och främst GBG)” är stängt för nya svar.