Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 57 totalt)
  • Författare
    griml0ck
    Deltagare

Kan egentligen inte, har bokade saker på kvällen. Men ska se om jag kan röra om saker så jag kan köra 🙂 Om man kör till kl 3 så kan man ju vara hemma till 1900 ungefär.

Mumin
      Deltagare

Kan egentligen inte, har bokade saker på kvällen. Men ska se om jag kan röra om saker så jag kan köra 🙂 Om man kör till kl 3 så kan man ju vara hemma till 1900 ungefär.

Fan det är starkt att åka så lång 😉 dom ska köra på söndagen också tror jag men jag kommer ej va me då jag ska köra fyrhjuling på isen istället 😉

griml0ck
        Deltagare

4 timmar till banan är ju ingenting 🙂 Söndag funkar nog inte heller då man troligen är bakis 🙂

Men det borde funka. Om jag kör iväg kl 6 är jag ju där till 10. Och sedan hem kl 1500. Blir tajt men ska gå 🙂 Måste ju testa nya motorn så allt funkar bra. Skicka ditt nummer på pm så kan jag slå en pling om jag åker vilse 🙂
          Måste kolla om isdäcken fortfarande lever också. Det var två år sedan dom såg dagsljus, samt behöver byta bromsbelägg. Japp, blir en sen kväll på fredag 🙂

J

Fan det är starkt att åka så lång 😉 dom ska köra på söndagen också tror jag men jag kommer ej va me då jag ska köra fyrhjuling på isen istället 😉

TKarlsson
          Deltagare

Mumin! Jag har tappat ditt nummer! Kan man få det priv, så man får se mumintrollet fläska runt igen? 😀

LegacyLarsa
            Keymaster

Isåknings premiär på DalomRacing Winter Racetrack!
              Samma plats som i fjol!! Tansen, Grycksbo

Tidigast kl 10.00 Kör vi igång (om någon är vaken då) med ett sightinglap, för att lära oss banan.

* Valfri bil, gärna med isdäck
              * Korv och kaffe/läsk medtages
              * Filmkameror
              * Ett gott humör

Nyheter:
              Större depå!
              Av-/påfarter till banan
              Bredare banan + en snabbare del (ej öppnad än)
              Publikdel under uppbyggnad

Syns där någon gång under lördagen 🙂

Jag åker från Falun med några polare runt 11-12 skulle jag tro. Dock dom från SSC som kommer får inte mobba mig för min bil förstillfället.. vejade för rådjur förra helgen och drog in i räcke så halva bilen är skräp 🙁

griml0ck
              Deltagare

Finns det en mack i närheten med 98:a? Jag brukar få slut på soppa ibland 😉

Axel
                Deltagare

OBS! Jag måste tyvärr avråda från att komma denna helg då det har trängt upp vatten på banan.
                  Upptäcktes idag när vi plogade.
                  och isen är inte lika bra som vi hoppats

Altså banan i Grycksbo som Larsa gjort en fin vägbeskrivning till

Ledsen, men jag känner mig tvungen å avråda i dagsläget.
                  Men vädret ser lovande ut för nästa helg, men återkommer om detta.

Och OKQ8 Har 98 ungefär 2 km från banan.

/Axel (som plogar bana)

griml0ck
                  Deltagare

Verkar frysa på bra där nu om man kollar vädret. Enda problemet är väl om det snöar också så måste man ju få bort snön så isen fryser. Vad har ni o ploga med? Vissa brukar ju köra snöslunga, så sätter man ingen vikt på isen men kan ändå röja bort snön.

Mumin
                    Deltagare

Plogar med Saab med en fet plog 😉 vi testade banan idag och det gick att köra men bör frysa till sig lite mer.. Skälv klart blev det turbo ras på min bil ;( men orginal snurrar har ju iaf gått 22k mil så det är godkännt 😉

Svindle
                      Deltagare

Plogar med Saab med en fet plog 😉 vi testade banan idag och det gick att köra men bör frysa till sig lite mer.. Skälv klart blev det turbo ras på min bil ;( men orginal snurrar har ju iaf gått 22k mil så det är godkännt 😉

Hur tjock har isen hunnit bli?

Trist med ras men då blir det till att stoppa dit en lite större snurra och boka besök hos JRM då eller 😉

nossnoJ
                        Deltagare

Jag ska upp till Borlänge v9. Hade varit skoj och styra något då!

Mumin
                          Deltagare

Hur tjock har isen hunnit bli?

Trist med ras men då blir det till att stoppa dit en lite större snurra och boka besök hos JRM då eller 😉

Haha nej blir att köpa din
                            Om du har kvar 😉 mer effekt=ny låda och toppar samt nytt sprut för avcs topparna och dom pengarna finns inte! Isen är ca 3 dm.

hedberg____
                            Deltagare

va i malung å åkte idag och där va de 3dm förra helgen knakade rätt oroveckande i isen om man stod tre bilar nära varandra..

griml0ck
                              Deltagare

Knaka ska den göra, det behöver man inte vara rädd för.

Blir det körning i grycksbo nästa helg nu då? Fixar till bilen idag så ere bara o sticka så fort isen är klar!

Mumin
                                Deltagare

Knaka ska den göra, det behöver man inte vara rädd för.

Blir det körning i grycksbo nästa helg nu då? Fixar till bilen idag så ere bara o sticka så fort isen är klar!

Är ganska säker på att det blir körning nästa helg där med. Jag ska dock inte dit.. ska jobba sen på visning.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 57 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.