- Detta ämne har 56 svar, 6,765 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 11 månader sedan av Axel.
-
FörfattareInlägg
-
19 januari, 2012 kl. 09:41 #235072griml0ckDeltagare
Kan egentligen inte, har bokade saker på kvällen. Men ska se om jag kan röra om saker så jag kan köra 🙂 Om man kör till kl 3 så kan man ju vara hemma till 1900 ungefär.
19 januari, 2012 kl. 12:53 #235094MuminDeltagareKan egentligen inte, har bokade saker på kvällen. Men ska se om jag kan röra om saker så jag kan köra 🙂 Om man kör till kl 3 så kan man ju vara hemma till 1900 ungefär.
Fan det är starkt att åka så lång 😉 dom ska köra på söndagen också tror jag men jag kommer ej va me då jag ska köra fyrhjuling på isen istället 😉
19 januari, 2012 kl. 13:00 #235073griml0ckDeltagare4 timmar till banan är ju ingenting 🙂 Söndag funkar nog inte heller då man troligen är bakis 🙂
Men det borde funka. Om jag kör iväg kl 6 är jag ju där till 10. Och sedan hem kl 1500. Blir tajt men ska gå 🙂 Måste ju testa nya motorn så allt funkar bra. Skicka ditt nummer på pm så kan jag slå en pling om jag åker vilse 🙂
Måste kolla om isdäcken fortfarande lever också. Det var två år sedan dom såg dagsljus, samt behöver byta bromsbelägg. Japp, blir en sen kväll på fredag 🙂J
Fan det är starkt att åka så lång 😉 dom ska köra på söndagen också tror jag men jag kommer ej va me då jag ska köra fyrhjuling på isen istället 😉
19 januari, 2012 kl. 15:52 #235086TKarlssonDeltagareMumin! Jag har tappat ditt nummer! Kan man få det priv, så man får se mumintrollet fläska runt igen? 😀
19 januari, 2012 kl. 17:43 #235067LegacyLarsaKeymasterIsåknings premiär på DalomRacing Winter Racetrack!
Samma plats som i fjol!! Tansen, GrycksboTidigast kl 10.00 Kör vi igång (om någon är vaken då) med ett sightinglap, för att lära oss banan.
* Valfri bil, gärna med isdäck
* Korv och kaffe/läsk medtages
* Filmkameror
* Ett gott humörNyheter:
Större depå!
Av-/påfarter till banan
Bredare banan + en snabbare del (ej öppnad än)
Publikdel under uppbyggnadSyns där någon gång under lördagen 🙂
Jag åker från Falun med några polare runt 11-12 skulle jag tro. Dock dom från SSC som kommer får inte mobba mig för min bil förstillfället.. vejade för rådjur förra helgen och drog in i räcke så halva bilen är skräp 🙁
19 januari, 2012 kl. 20:41 #235074griml0ckDeltagareFinns det en mack i närheten med 98:a? Jag brukar få slut på soppa ibland 😉
19 januari, 2012 kl. 21:05 #235110AxelDeltagareOBS! Jag måste tyvärr avråda från att komma denna helg då det har trängt upp vatten på banan.
Upptäcktes idag när vi plogade.
och isen är inte lika bra som vi hoppatsAltså banan i Grycksbo som Larsa gjort en fin vägbeskrivning till
Ledsen, men jag känner mig tvungen å avråda i dagsläget.
Men vädret ser lovande ut för nästa helg, men återkommer om detta.Och OKQ8 Har 98 ungefär 2 km från banan.
/Axel (som plogar bana)
21 januari, 2012 kl. 10:34 #235075griml0ckDeltagareVerkar frysa på bra där nu om man kollar vädret. Enda problemet är väl om det snöar också så måste man ju få bort snön så isen fryser. Vad har ni o ploga med? Vissa brukar ju köra snöslunga, så sätter man ingen vikt på isen men kan ändå röja bort snön.
21 januari, 2012 kl. 14:08 #235095MuminDeltagarePlogar med Saab med en fet plog 😉 vi testade banan idag och det gick att köra men bör frysa till sig lite mer.. Skälv klart blev det turbo ras på min bil ;( men orginal snurrar har ju iaf gått 22k mil så det är godkännt 😉
21 januari, 2012 kl. 15:55 #235083SvindleDeltagarePlogar med Saab med en fet plog 😉 vi testade banan idag och det gick att köra men bör frysa till sig lite mer.. Skälv klart blev det turbo ras på min bil ;( men orginal snurrar har ju iaf gått 22k mil så det är godkännt 😉
Hur tjock har isen hunnit bli?
Trist med ras men då blir det till att stoppa dit en lite större snurra och boka besök hos JRM då eller 😉
21 januari, 2012 kl. 16:05 #235117nossnoJDeltagareJag ska upp till Borlänge v9. Hade varit skoj och styra något då!
21 januari, 2012 kl. 16:05 #235096MuminDeltagareHur tjock har isen hunnit bli?
Trist med ras men då blir det till att stoppa dit en lite större snurra och boka besök hos JRM då eller 😉
Haha nej blir att köpa din
Om du har kvar 😉 mer effekt=ny låda och toppar samt nytt sprut för avcs topparna och dom pengarna finns inte! Isen är ca 3 dm.21 januari, 2012 kl. 18:22 #235115hedberg____Deltagareva i malung å åkte idag och där va de 3dm förra helgen knakade rätt oroveckande i isen om man stod tre bilar nära varandra..
22 januari, 2012 kl. 10:35 #235076griml0ckDeltagareKnaka ska den göra, det behöver man inte vara rädd för.
Blir det körning i grycksbo nästa helg nu då? Fixar till bilen idag så ere bara o sticka så fort isen är klar!
22 januari, 2012 kl. 19:18 #235097MuminDeltagareKnaka ska den göra, det behöver man inte vara rädd för.
Blir det körning i grycksbo nästa helg nu då? Fixar till bilen idag så ere bara o sticka så fort isen är klar!
Är ganska säker på att det blir körning nästa helg där med. Jag ska dock inte dit.. ska jobba sen på visning.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.