Visar 12 inlägg - 46 till 57 (av 57 totalt)
  • Författare
    Jommie
    Deltagare

Fixa banan och se att köra lite med isdäck, innan vi kommer upp!
      Vill jo ha lite grepp med medelhavs-nokian som står på Baja’n.

Jommie
      Deltagare

Hur är det med isen i Grycksbo nu. Har jo varit kallt några dager. Finns det nån möjlighet för fika och körning snart?

griml0ck
        Deltagare

Lägesrapport på banan? Jag o bilen är redo för isen 🙂 Men vill ju inte köra 40 mil fram o tebax i onödan.

Fler som ska med? Tror Ted var på också från stockholm. Snacka me PO från gävle han är nog inte heller omöjlig.

Snurre
          Deltagare

Jag är sugen på att köra lite IS. Kommer också köra från stockholm så en liten subaru karavan vore väl trevligt?

griml0ck
            Deltagare

Jag drar 0600 från hägersten. Säg till om nån vill mötas upp på vägen? Annars syns vi på banan!

griml0ck
              Deltagare

Banan plogas idag har jag fått höra av axel. Så det är bara o komma o sladda!!

Axel
                Deltagare

Banan i Grycksbo blir plogad idag. Jag och några icke subarus ska köra på lördag. 🙂 ska bli kul.
                  Runt 10tiden drar vi igång.

Jag lämnar inga garantier att isen håller. Tänk på att om du inte ska köra så kan man parkera bilen på land.

hedberg____
                  Deltagare

kommer nog förbi en sväng å tittar kasnke provar inte hittat några isdäck än

LegacyLarsa
                    Keymaster

Hur har dagen varit?

/Larsa

griml0ck
                      Deltagare

Gick inget vidare tyvärr. Nått strular med bilen. Vet inte riktigt hur illa det är än. Fick ta tåget hem 🙁 hann med några varv men det blev inge mer än så. Surt sa räven…

Mumin
                        Deltagare

Gick inget vidare tyvärr. Nått strular med bilen. Vet inte riktigt hur illa det är än. Fick ta tåget hem 🙁 hann med några varv men det blev inge mer än så. Surt sa räven…

Hörde det fy fan va synd… Den där bana har tagit många offer detta år. Min motor din turbo eller vad det nu va och nickes låds rasade ;(

Axel
                          Deltagare

En pv:s topplockspackning
                            en polaris motor (fyrhjulingen som vi plogade först med)
                            en servoslang på en bmw

Den skördar sina offer

Visar 12 inlägg - 46 till 57 (av 57 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.