SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Isdäck och sänkning funkar de?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
  • Författare
    HAEN
    Deltagare

Tänkte åka på is träffen på söndag.
      Tror ni att de funkar att köra med sänkfjädrar och isdäck utan att de tar i skärmarna på en 03 sti?

dragster
      Deltagare

Borde inte vara några större problem om fälgarna har samma ET/Offset som orginalfälgarna. Eventuellt kan det ta i innerskärmarna om du har otur men dom kostar inte mycket nya, runt 200:- har jag för mig.
        🙂

Micke_subba
        Deltagare

Men om du är SÅ rädd om din skärmar, så tar vi väll bort dom 🙂 på lör.

/Micke isdäcks ägare

Oblivion
          Deltagare

Borde inte vara några större problem om fälgarna har samma ET/Offset som orginalfälgarna. Eventuellt kan det ta i innerskärmarna om du har otur men dom kostar inte mycket nya, runt 200:- har jag för mig.:-)

För att tala om ngt helt annat.. Vart får man tag i nya innerskärmar? Behöver en ny till höger fram

SecretAgentMan
            Deltagare

Provat reservdelsgrabbarna hos din närmaste subaruhandlare? 😀

/J

Blocken
              Deltagare

Provat reservdelsgrabbarna hos din närmaste subaruhandlare? :D/J

Grymt hett tips! 🙂

/A

…………………..
                ThaiPerr!

Oblivion
                Deltagare

Hehe.. Lär juh få bli d.. Org delar brukar kosta bra mkt mera än 200 spänn dock.. Därför jag frågade =)

SPiKE
                  Deltagare

Hehe.. Lär juh få bli d.. Org delar brukar kosta bra mkt mera än 200 spänn dock.. Därför jag frågade =)

OOkeejjj…. om du har en GT så kostar orginal innerskärmar 130:- styck :+

Niklas
                    Deltagare

SPiKE: Skämtar du? Ozo har kört utan innerskärmar bra länge, han måste ha det dåligt med ekonomin.

OzO
                      Deltagare

SPiKE: Skämtar du? Ozo har kört utan innerskärmar bra länge, han måste ha det dåligt med ekonomin.

Att jag har! 😉

Nu har HAEN inte en GT, men sänkning + isdäck på en GT är bara att glömma!

/G – som inte har en enda hel innerskärm på 2 subbor… lättade kan man säga
                        _____
                        ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

Oblivion
                        Deltagare

Då vart den oxå beställd… Förstod inte hur man kan plöja ner så mkt pengar på sin bil innan jag själv köpte en…. köpmani javisst!

Ps. 130 spänn räknas inte som mkt Ds. 😛

SPiKE
                          Deltagare

Nix, pengar skämtar man aldreig om 😀
                            Det är inte lätt att få ekonomin att gå ihop när man nyss köpt hus så då kan 130 baggis vara skillnad på konkurs och oxfile´ 😉

HAEN
                            Deltagare

Åter till frågan,den va inte hur mycket innerskärmarna kostar till en gt.

minid
                              Deltagare

Åter till frågan,den va inte hur mycket innerskärmarna kostar till en gt.

Ring och fråga din lokala Subaru handlare om du vill veta pris på skärmar till STi..?

HAEN
                                Deltagare

Jag vill fortfarande INTE veta vad div skärmar kostar.Jag vill veta om de funkar att köra med is-däck och sänkning.

Hur vore de om man läste frågan helt så kanske de inte blir så mycket snack om annat i trådarna.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.