Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6053
    Subbarist
    Deltagare

      Var och besiktade skönheten idag! INGA fel förutom vänster halvljus inställning som är några millimeter högre än det ska han skruvar på den två sekunder varpå han säger nää det här går inte och fixa… sen sätter den jäveln x( sig i min läckra bil och ska göra bromskontroll på väg som det så fint heter istället för att säga som det är att han vill provköra en riktig bil för en gångs skull… när vi rullar in så får jag domen ÅTERBESIKTNING x( x( x( x( x(för ett sketet fel som jag kan fixa på två sekunder! Ska ringa motormännen imorgon och kolla vad det egentligen är som gäller för jag har för mig att man inte behöver ombesikta för skitfel som man kan åtgärda själv och då satan ska de få smaka på min ilska }> ETT tips besikta aldrig era läckerheter i Högdalen…. då de verkar vara lite avundsjuka på oss som har riktiga bilar men vafan det kostar och ligga på top!

      Subbarist javisst!!

      #76831
      OzO
      Deltagare

        Hua… vad vad det “sketna” felet? Fråga ordis (Kjell) vad som gäller ang. besiktingsregler. Ryktas om att han har testat en hel armé bilar! 😉
        ______________________________________________
        http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of… Cr@p
        “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

        #76834
        Subbarist
        Deltagare

          LAST EDITED ON Feb-28-02 AT 10:51PM (GMT)
          Strålkastare halvljus, vänster, intställning för hög så står det i domen!
          Men de har jävlats med fel kille }> jag håller på och surfar galet och letar efter stadgor och regler… ställde även en fråga till VV ska ringa till motormännen imorgon jag har varken tid eller lust och åka in och kolla en sketen lampintsällning!!!
          eller vad tycker ni andra kloka impreza ägare…

          Subbarist javisst!!

          #76836
          TommyA
          Deltagare

            En polare till mig fick åter besiktning för att spolar vätskan var slut……

            Besiktnings killen kunde inte bara hällt i nån liter vatten från kran och låtit det gå… nej..

            //T

            #76833
            Dawn
            Deltagare

              LAST EDITED ON Mar-01-02 AT 10:23PM (GMT)
              MY98 gick igenom med blankt papper. Det är väl så det ska vara? http://216.40.201.155/s/contrib/blackeye/stretch.gif%5B/IMG%5D

              #76832
              Twala
              Deltagare

                >LAST EDITED ON Mar-01-02 AT
                >10:23 PM (GMT)

                >
                >
                >
                >MY98 gick igenom med blankt papper. Det är väl så det ska vara?
                >http://216.40.201.155/s/contrib/blackeye/stretch.gif[/IMG]

                Besiktigade du i Hstad? Vilken besiktningsman?
                Fick en som var guld värd… Hela insattsen i mitt originalslutdämpare hade lossnat och låg och skorrade, ingen anmärkning…

                Det enda han anmärkte på var filmen på sidorutorna fram, som jag hade glömt att ta bort. IQ-badboll, men jag fick dagen på mig att ordna det och komma tillbax och visa, sedan var det ett blankt papper som gällde… =)

                Fler sådana besiktningsmän!!!

                Tilläggas bör kanske att han körda lite Wally själv…

                //Tobbe

                Hodie mini, cras tibi.

                #76835
                Subbarist
                Deltagare

                  Det trevligt att vissa har tur… har haft tur en gång i tiden själv också det var när jag skulle besikta min fula golf jag hade det var en skrot 81´a avgassystemet satt fast med ståltråd, Nummerplåtsbelysningen ja den hade funnits där en gång i tiden men golfens bästa vän herr rost hade ju gjort sitt, förardörren höll på att ramla av, vindrutetorkarna gick i slowmotion ja listan kan göras lång… men inga som helst anmärkningar… 😮

                  Men vad gäller ljus inställningen på subban så har jag ringt till VV och det krävdes ingen ombesiktning för detta så att jag ringde till beiktningsstationen och jag slipper efterkontrollen 😀 😀 😀

                  Subbarist javisst!!

                Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.