SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt Kan man ha mer otur på en kväll?

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Författare
    Nano
    Deltagare

vem har inte vevat med en mejsel. Bytte till vinterdäck på det sättet. Några svordomar extra men det fungerade. Ska springa och kolla om jag oxå har en masonitskivan 🙂

MVH Mårten

Blocken
      Deltagare

>Använder ni tången till hjulmuttrarna också? }(
        >
        >

*ASG* 😀

Blokkhttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

Vectorm12
        Deltagare

skönt att det löste sig i alla fall…. men du är som du säkert inte märkt ensam om att lysta bli med skruvmejsel… Tror jag gjorde det två gånger innan jag hittade den på farsans Legacy…:+

2ny
          Deltagare

tror jag ska kolla min domkraft… ligger ingen vev ovanför mitt reservhjul iaf.. me har då inte kollat om den sitter på domkraften i WRX’en heller. kanske lika bra att kolla innan man får punka. 😛

syke
            Blockerad

Hehe, jag kollade för ett par dagar sen och minsann. Där satt vevjäveln! Skönt att slippa ha sönder knogarna när man snurrar runt mejseln någe mer 🙂

Manor
              Deltagare

…kanske som ett plåster på såren…veven till domkraften sitter fast på undersidan av masonitskivan över reservhjulet (eller ska sitta där åtminstone) ;).

Vad var det för typ av punka? Jag hade pyspunka på ett vinterdäck tidigare, och i det däcket hade en skruv fastnat.

mvh Mats N

zanoii
                Deltagare

Det här kan vara forumets roligaste tråd! Håller med om att veven kan vara halvlurig att hitta men hallå..? 😀

Fladric
                  Deltagare

Haha ja, kvällshumor på hög nivå! 😀

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.