Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #283
    Mqrten
    Deltagare

      E det någon som vet om kåpan i mitten som man monterar trippelmätare i finns att köpa från Sverige, kollade med subaru dom hade bara kåpan för WRX:en, elr e det England som gäller?

      Tackar

      #36627
      Practos
      Deltagare

        är nog england som gäller, scoobymania eller grahamgoode. Iofs så finns det företag som säljer GG sortimentet i sverige men med lite extra påslag.

        #36630
        dlehtihet
        Deltagare

          Det finns ett flertal olika varianter på denna kåpa, med olika utseende och ton på färgen. Jag köpte min STI kåpa genom MRT och det kostade inkl. frakt och kolfiber “facia” 1300 spänn för allting och passformen och färg är givetvis perfekt anpassad för inredningen i övrigt (fattas bara annat när det är orginalgrejer) 🙂 Vad XPC eller IM Sverige villa ha (huga) för denna vill jag inte ens tänka på.

          M v h

          Danne

          #36629
          Practos
          Deltagare

            im tar 900:- fast det är utan front och 52mm mätare ryms inte.

            #36631
            Mqrten
            Deltagare

              Vilka företag e det som har GG sortiment i Sverige, jag letade rätt bra men hittade inget….

              SOTARN

              #36628
              Practos
              Deltagare

                bilteknik i ulricehamn var det nog.

                #36632
                Mqrten
                Deltagare

                  Tackar för hjälpen!

                  -SOTARN

                  #36626
                  OzO
                  Deltagare

                    Men rykten säger att dom har konkat eller i alla fall slutat med Subaru + GG. Proxan på Bilsnack.nu kanske kan hjälpa dig med prylar från GG? Hör med honom, nås säkert med info@bilsnack.nu eller nåt… 🙂

                    ________________________________________
                    http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif ::::: The Blue Pile Of… Cr@p! ::::: http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif

                    “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

                  Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.