Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 36 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #13475
    SecretAgentMan
    Deltagare

      LAST EDITED ON Aug-05-02 AT 11:49AM (GMT)
      Nu är det dags att visa upp klubbens styrka pojkar – jag vill se ett nytt deltagarrekord på Kinnekulle.

      Jag känner till flera bilar som kan åka långt bara för att parkera när Bilsport är och fotar…då kan ni även komma och ha lite kul med klubben på Kullen, även om ni inte skall köra.

      :p

      Kom och stötta klubben!

      …annars finns det en risk att vi hamnar i minoritet på våran egen banträff…

      /J

      Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

      Banträffsansvarig SSI

      #129706
      Kopparberg
      Deltagare

        E det någon föranmnälan? Kostnad för detta?
        Om man inte hinner bli av med kortet igen som sist så skall iallafall jag ner.
        Vore väl kul med en karavan som går ner för det är väl ett par som kommer norrifrån?

        /Stefan

        #129709
        Niklas
        Deltagare

          Snubben kommer, preliminärt! Skall försöka få med mig flickan också, får se om det går! 😀

          Subaru – All we’ll drive!

          #129710
          Niklas
          Deltagare

            Någon som tar med en extra hjälm så man kan få åka med en runda denna gången? 🙂

            Subaru – All we’ll drive!

            #129684
            SecretAgentMan
            Deltagare

              Gött pöjkar – Micke du är ju tokgiven – så dig hade jag inte i åtanke… 😀
              Äljen – varför inte prova vingarna lite varligt på ett av de lugna passen? Det är *svinkul* – och man lägger ribban själv.

              Stefan>>Man slantar vid grinden, ingen föranmälning. Förmodligen åker vi från Värsterås på fredagen och grillar/tjötar lite där nere på kvällen….skall undersöka campingmöjligheter vid banan.

              Kom igen nu grabbar, kom ner, tjöta lite – ta med er en hjälm och prova på lite…sol är bokat!

              /J

              Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

              Banträffsansvarig SSI

              #129705
              Robban25
              Deltagare

                Jovisst är man sugen, så jäkla långt o köra bara!
                Hur många mil kan det tänkas vara från Malmö?
                Vad kostar det att köra?

                /Robban

                #129711
                Niklas
                Deltagare

                  SAM: Hade gärna provat men jag vill inte nöta ut bromsarna och/eller däcken. Har inte kulor just nu till att byta något av dem. Sen kanske tjejen skall med och hon sätter sig mot allt vad banracing heter! Lille Alien kan ju komma till skada! Hon är så omtänksam och gullig… :7

                  Subaru – All we’ll drive!

                  #129685
                  SecretAgentMan
                  Deltagare

                    Äljen>>Det är föraren som bestämmer om det skall slitas eller inte, det är helt vanlig asfalt…så det är inte värre än en tur på en krokig landsväg – det är till och med säkrare då alla åker åt samma håll, och länsman har inget att säga till om… 😉

                    Kinnekulle ligger vid Götene, peta in det och din ort i Gula sidorna så ser du hur långt det är.

                    500:- kostar det att efteranmäla sig för körning, att bara kika (och kanske åka med) kostar gratis.

                    /J

                    Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

                    Banträffsansvarig SSI

                    #129712
                    Niklas
                    Deltagare

                      Jo jag vet väl att man kan köra utan att det slits men som sagt, varför lägga 500:- på något som man kan få på en krokig landsväg. Om man skall köra skall man ligga på lite med annars kan det lika bra va… eller hur? 🙂

                      Subaru – All we’ll drive!

                      #129686
                      SecretAgentMan
                      Deltagare

                        Nu är du helt ute och cyklar (igen) min gode Älj. 😀 😉

                        Orsaken till 500:- är att vi ville att folk skulle pynta i förväg.
                        Ytterligare en orsak till att komma är att stödja klubben – för som det ser ut nu är det enbart de närmast sörjande som åker på banträffarna – vi vill ha lite nytt blod s.a.s.

                        För 3 träffar hade det kostat 800:- i “anmälningsavgift” i våras – vad gör gemene man av med på krogen under en sommar? 😉

                        a, Det är precis hur roligt som helst att gasa utan att bekymra sig om fabbe blå, mötande dårar och kamikaze-rådjur.

                        b, Varför köpte man bilen, för att parkera den?

                        c, Slitaget blir precis som man vill själv.

                        d, Man lär sig hur bilen uppför sig under säkra omständigheter.

                        Men men….ni kanske vill att vi skall bli en klubb som åker och parkerar på diverse Spoilernyttarrangemang?

                        :p

                        /J – lite trött…

                        Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

                        Banträffsansvarig SSI

                        #129707
                        Kopparberg
                        Deltagare

                          Förmodligen åker vi från Värsterås på fredagen och grillar/tjötar lite där nere på kvällen….skall undersöka campingmöjligheter vid banan.
                          >
                          >Kom igen nu grabbar, kom ner, tjöta lite – ta med er en hjälm och
                          >prova på lite…sol är bokat!
                          >
                          >/J

                          Återkommer du med campingmöjligheterna?
                          Ev. så hakar jag på redan då isåfall.

                          /Stefan

                          #129693
                          Strat
                          Deltagare

                            Jag ska då mä! Men jag vill inte slita för mycket på mitt tält som jag köpte förra året. Därför måste jag ha en plan yta, närmast liknande en golfgreen utan hål, att campa på.

                            😉 😛

                            /Claes

                            #129687
                            SecretAgentMan
                            Deltagare

                              *asgarv*

                              Jag skall se vad jag kan göra Claes.

                              /J – som funderar på ny sovsäck – men skall man inte slita på den gamla istället?

                              Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

                              Banträffsansvarig SSI

                              #129713
                              Niklas
                              Deltagare

                                SAM: Nag nag nag…jag sa inte att det var pengarna det hängde på. För det är det inte. Jag sa att om jag kör på bana tänker jag inte fisa runt, och jag har inte grejor och pengar för att trycka hårt på gasen. Därför är det bättre att låta bli.

                                Sen kan du ju ta diskussionen om bankörning med min tjej, been there done that!

                                Subaru – All we’ll drive!

                                #129688
                                SecretAgentMan
                                Deltagare

                                  Jag visste väl att det var tanten det hängde på… *asgarv*
                                  Dags att dra på brallorna igen kanske Äljen?

                                  /J

                                  Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

                                  Banträffsansvarig SSI

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 36 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.