Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 23 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #24217
    specialized
    Deltagare

      Då många (inkl mig själv i bland ), förknippar Per med företaget Autotech,
      så vill jag gå ut med att detta är 2 helt olika firmor, och bör därför betraktas som det.

      Således,
      kan man inte ge Autotech varken ris eller ros, angående saker som uppstått vid kontakt med Per.
      Detta visste säkert flera redan, men ändå 🙂

      Detta bekräftas även av en av Autotech`s ägare, Patrik C , som jag varit i kontakt med 🙂

      #211071
      Andersson
      Deltagare

        Per kommer byta byta jobb nästa år, Patric kunde inte svara på om han kommer fortsätta mappa bilar men troligen inte.

        #211076
        Turbovin
        Deltagare

          Kommer han att köra grävmaskin på heltid?

          #211082
          Gystompa
          Deltagare

            Då många (inkl mig själv i bland ), förknippar Per med företaget Autotech,
            så vill jag gå ut med att detta är 2 helt olika firmor, och bör därför betraktas som det.

            Således,
            kan man inte ge Autotech varken ris eller ros, angående saker som uppstått vid kontakt med Per.
            Detta visste säkert flera redan, men ändå 🙂

            Detta bekräftas även av en av Autotech`s ägare, Patrik C , som jag varit i kontakt med 🙂

            Helt olika firmor vet jag inte om det är.
            Jag pyntade in en räkning i höstas till Per och det bankgiro kontot jag pröjsade in stålarna till var Autotechs.. Kanske var bara en tillfällighet men lite fundersam blir man.

            #211083
            Gystompa
            Deltagare

              Per är “skyldig” mig en mappning och enligt han i höstas skulle han mappa bilar även nästa år. Men inte i samma utsträckning som tidigare och främst riktat till tävlings åkare.

              Tråkigt tycker jag, men samtidigt lär man förstå han själv då det inte kan vara spec. mycke vinning i privatpersoner.

              Ang. att han ska fortsätta eller ej så var det hans egna ord så jag hoppas han talade sanning till mig annars så är han skyldig mig money money motsvarande en mappning 🙂

              #211072
              Andersson
              Deltagare

                Han ska börja jobba för ett svenskryskholländskt bilmärke

                #211084
                Gystompa
                Deltagare

                  Ok. och detta är helt säkert? Verkar som jag får slå en pling isf

                  Pratade nyss med Patrik på Autotech. Stämmer bra att han ska sluta. Får se hur detta slutar

                  #211085
                  Gystompa
                  Deltagare

                    Har haft lite kontakt med Per nu. Och han ska som jag sa tidigare fortsätta fast i mindre utsträckning. Iallafall med Simtek. Ecutech vet jag inget om

                    Däremot så blir han utan bänk nu så antar att det enbart blir väg mappningar

                    #211075
                    volvosnubbe
                    Deltagare

                      Hur blir de om man vill att han ska mappa min bil då?
                      Går det o få tag på honom på nått sätt ?
                      Det är ecutech de handlar om OCH jag har redan en ecutech mapp som behövs justeras lite.
                      / Dennis

                      #211073
                      Andersson
                      Deltagare

                        Per 070-6630750 svår att få tag på men ringer upp när han har tid.

                        #211080
                        LinkanGBG
                        Deltagare

                          Någon som har Pers nr som kan skicka det i PM ?:)

                          #211074
                          Andersson
                          Deltagare

                            Någon som har Pers nr som kan skicka det i PM ?:)

                            Kolla inlägget över, har uppdaterat det.

                            #211081
                            LinkanGBG
                            Deltagare

                              Kolla inlägget över, har uppdaterat det.

                              kanon tackar:)

                              #211087
                              robbanla
                              Deltagare

                                någon som vet vad Per tar för en justering/mappning av en PPP Sti UK-04? Runda slängar. Tror inte den mår så bra av svensk soppa. 🙂

                                #211086
                                adam.b.w
                                Deltagare

                                  någon som vet vad Per tar för en justering/mappning av en PPP Sti UK-04? Runda slängar. Tror inte den mår så bra av svensk soppa. 🙂

                                  Kontakta trollspeed troebdom lättast kan få tah på denne herre;)

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 23 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.