Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #269292
    Fladric
    Deltagare

      Har nu kört ca 40 mil varav 4 mil konbana och än så länge funkar det bra! 🙂

      #269295
      dejfan
      Deltagare

        Har nu kört ca 40 mil varav 4 mil konbana och än så länge funkar det bra! 🙂

        Härligt att höra! d—0.o—b Då kanske man ska rycka tummen ur röven och pröva själv! 🙂

        #269293
        Fladric
        Deltagare

          Härligt att höra! d—0.o—b Då kanske man ska rycka tummen ur röven och pröva själv! 🙂

          Haha ja, det tycker jag, var inte allt för svårt 🙂
          Vara bara noga när du ska ha lös muttern i botten på fjäderbenet som håller fast kolvstången, du får bara en chans att lossa den! Min började gå runt så jag fick jävlas ett bra tag och kapa lös den! 🙂

          Ska bara få tummen ur röven jag med och fixa det högra fjäderbenet som nu har börjat leva om 😉

          #269296
          dejfan
          Deltagare

            Haha ja, det tycker jag, var inte allt för svårt 🙂
            Vara bara noga när du ska ha lös muttern i botten på fjäderbenet som håller fast kolvstången, du får bara en chans att lossa den! Min började gå runt så jag fick jävlas ett bra tag och kapa lös den! 🙂

            Ska bara få tummen ur röven jag med och fixa det högra fjäderbenet som nu har börjat leva om 😉

            Hehe okej, ska ha det i åtanke den dagen man ger sig på detta! d—0.o—b

            Haha! 😉

            #269302
            polxlt
            Deltagare

              Är det inte denna del som kan spöka som byts ut? http://youtu.be/bNIuqOJgc3M

              Skickat från min SM-T530 via Tapatalk

            Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.