Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 24 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Klubben har idag kontakt med Mortil för klubbdekaler.
      Han besökte bla kartellen träffen på Gelleråsen och gjorde dekalar på plats.

Sammarbetet är under uppbyggnad, kontakta styrelsen för mer info.

Christian S
      Deltagare

Klubben har idag kontakt med Mortil för klubbdekaler.
        Han besökte bla kartellen träffen på Gelleråsen och gjorde dekalar på plats.

Sammarbetet är under uppbyggnad, kontakta styrelsen för mer info.

mm, bara det att jag vet att minst en beställde dekaler där som skulle skickas och dom har fortfarande inte kommit och vid mail kontakt har dom inte svarat:mad:

Niklas
        Deltagare

Christian S: Hör av dig till mig om du vill så fixar jag en dekal åt dig gratis. Behöver dock en bild på layouten av dekalen så kan du välja storlek, motering insida/utsida och färg(er) själv. 🙂

Förr i tiden när jag var ansvarig för klibborna i klubben hade jag nolltollerans mot missnöjda beställare. 😀

Christian S
          Deltagare

Christian S: Hör av dig till mig om du vill så fixar jag en dekal åt dig gratis. Behöver dock en bild på layouten av dekalen så kan du välja storlek, motering insida/utsida och färg(er) själv. 🙂

Förr i tiden när jag var ansvarig för klibborna i klubben hade jag nolltollerans mot missnöjda beställare. 😀

Det va inte jag som beställde, även om en av dekalerna va till mig.
            Skickar ett PM till dig.

Barry
            Deltagare

Tycker ju att en standard dekal ska finnas att användas som alla kommer att ha..

.zip
              Deltagare

Tycker ju att en standard dekal ska finnas att användas som alla kommer att ha..

Det är nog den som är på väg. Har ingen bild på våran gamla klubbdekal, men borde finnas under galleriet.

Janne248
                Deltagare

Regskyltdekal skall finnas att köpa.

(klickbar bild)

TypeR
                  Deltagare

Hi Janne do you have any pics of the club badge, couldnt find the galleriet 🙂

p.s i can read/understand swedish just havnt learnt to write it 🙂

STiAndre
                    Deltagare

Kanske låter lite gammalmodigt, men det vore kul med regionsdekaler igen. Går det att fixa fram tro ? 🙂

Mvh STiAndré

Subaru Impreza STi ABE II -07

Zew
                      Deltagare

Finns de reg. skyllt hållare? 🙂

Christian S
                        Deltagare

är det inte dags att ta tag i det här snart då det fortfarande inte har hänt ett skit med klubbdekalerna trots att det är över 1 år sen vi bytte namn på klubben?

varför bytte vi leverantör av dekalerna överhuvudtaget för? tycker att det va bra mycket bättre när Niklas hade hand om det istället för dom tomtarna som har det nu.

james
                          Deltagare

Regskyltdekal skall finnas att köpa.

(klickbar bild)

en sådan skulle man vilja ha! 😀

Zew
                            Deltagare

en sådan skulle man vilja ha! 😀

Jag är också intresserad av sådan reg.skylt 🙂 något man kanske kan köpa in tillsammans och kanske få någon rabatt tro? 😉

nossnoJ
                              Deltagare

Jag är också intresserad av sådan reg.skylt 🙂 något man kanske kan köpa in tillsammans och kanske få någon rabatt tro? 😉

Oxå intresserad.

Andersson
                                Deltagare

Det är bara klistermärket “SSC http://www.subaruclub.se SSC” som MORTIL säljer, bara att tejpa över reklamen från bilfirman som brukar sitta där.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 24 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.