Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
  • Författare
    Christian S
    Deltagare

Det är bara klistermärket “SSC http://www.subaruclub.se SSC” som MORTIL säljer, bara att tejpa över reklamen från bilfirman som brukar sitta där.

räkna inte med att få den snart bara för stefan har fortfarande inte fått våra dekaler som han beställde på en av träffarna i sommras där dom va med.

Andersson
      Deltagare

räkna inte med att få den snart bara för stefan har fortfarande inte fått våra dekaler som han beställde på en av träffarna i sommras där dom va med.

Varför inte kontakta honom då istället för att svartmåla honom här 😡

Steewe
        Deltagare

Varför inte kontakta honom då istället för att svartmåla honom här 😡

Han är kontaktad, och det många gånger.. Inget svar på mail på ett bra tag. Svartmålar ingen, men en ny som kan leverera dekaler är väl ett önskemål.. Vi har varit SSC i över ett år och inga dekaler är framtagna ännu.. Ren fakta bara.

Janne248
          Deltagare

Zetterlund som känner Mortil bäst förstår jag har svårt att få tag på han, så… Niklas, vill du komma tillbaka som hovleverantör?

johan_gt
            Deltagare

De gånger jag handlat av Niklas gick det snabbt och smidigt så hoppas han vill tillbaka 🙂
              Men annars går det kanske att kontakta http://www.dekaltrim.nu/ för samarbete?

MegaMolle
              Deltagare

Kan dra en hjälpande insats för att ta fram riktiga reklam skylt hållare till klubben då vi genom vårat egna bolag har en billig pålitlig leverantör av dessa.

Kan kolla med HSB i bolaget (FVK Engineering AB) som vi driver på sidan om så kan jag uppdatera med info och priser bilder om ni är av intresse då dvs?!

Mvh Klaus

MegaMolle
                Deltagare

Glömde skriva att då blir det ingen plast film man lägger på då är det printat på plast strippen direkt. Mera genuint då!

Mvh

Janne248
                  Deltagare

Kan dra en hjälpande insats för att ta fram riktiga reklam skylt hållare till klubben då vi genom vårat egna bolag har en billig pålitlig leverantör av dessa.

Kan kolla med HSB i bolaget (FVK Engineering AB) som vi driver på sidan om så kan jag uppdatera med info och priser bilder om ni är av intresse då dvs?!

Mvh Klaus

Sådana saker är alltid intresseanta. Kolla!!

MegaMolle
                    Deltagare

Pm skickat Janne…..

Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.