Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #35592
    mille
    Deltagare

      Jag letar efter en kombi så jag får in barnvagn och hundar.
      Vad har ni att erbjuda upp till ca 20.000?

      #287214
      zanoii
      Deltagare

        Jag letar efter en kombi så jag får in barnvagn och hundar.
        Vad har ni att erbjuda upp till ca 20.000?

        Hur stor barnvagn och hur stora hundar? Impreza kombi är inte gigantisk i bagaget (och Forester är bara större på höjden). Legacy/Outback som gäller om du har behov av stort utrymme.

        Vad har du för behov i övrigt? För 20k får du generellt inte en Subaru i jättefint skick även om man såklart kan ha tur.

        #287216
        Thornblom
        Deltagare

          Hur stor barnvagn och hur stora hundar? Impreza kombi är inte gigantisk i bagaget (och Forester är bara större på höjden). Legacy/Outback som gäller om du har behov av stort utrymme.

          Vad har du för behov i övrigt? För 20k får du generellt inte en Subaru i jättefint skick även om man såklart kan ha tur.

          Forester är i och för sig redigt större än Impreza just pga höjden. 3 hundar med bur storlek Border Colie inga problem 🙂 Men att få in en barnvagn och bur är nog lite knepigt.

          #287213
          mille
          Deltagare

            Hur stor barnvagn och hur stora hundar? Impreza kombi är inte gigantisk i bagaget (och Forester är bara större på höjden). Legacy/Outback som gäller om du har behov av stort utrymme.

            Vad har du för behov i övrigt? För 20k får du generellt inte en Subaru i jättefint skick även om man såklart kan ha tur.

            En mellanstor vagn och 2 chihuhuor ska in.

            #287215
            zanoii
            Deltagare

              En mellanstor vagn och 2 chihuhuor ska in.

              Då funkar nog alla Subarus kombis. Jag hade Impreza kombi med staffe, whippet och vavva. Ibland även två kattburar. Se till att ha lastgaller bara.

              #287217
              harada57
              Deltagare

                Då funkar nog alla Subarus kombis. Jag hade Impreza kombi med staffe, whippet och vavva. Ibland även två kattburar. Se till att ha lastgaller bara.

                ?????????????

              Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.