Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6076
    wakeb
    Deltagare

      Tjenare Entusiaster!
      Jag håller på å kollar efter en ny bil.
      Valet står mellan Ännu en BMW isåfall M3 286hk om ekonomin tillåter ,Är däremot väldigt sugen på en Impreza GT 98-00!!
      Hur stor skillnad är det på ekonomin mellan dessa bilar?
      Har nu haft BMW ett tag 325 192hk, och jag undrar nu om jag kommer bli
      missnöjd med kvalitén och inredningen i Imprezan?

      Kommentera gärna!

      #76971
      Evildead
      Deltagare

        missböjd? tja, kanske för att det går mer undan i Imprezan, men Missnöjd??

        Jag har gått från S3 till Impreza.

        När du väl kommit fram till att du vill ha Imprezan är det för att du
        värdesätter kompromisslösheten i bilen, ‘kvalitetskänslan’ (däremot inte sagt kvaliten), är inte lika härlig, men alla andra positiva sidor hos Imprezan överväger med god marginal.
        Det är mer rejs helt enkelt, lättare bil innebär mindre lull-lull och isolering.

        Sen att Impan har mindre småfel än en bayrare kanske beror just på det faktum att det inte e så mkt lull-lull 🙂

        -Chrille

        #76970
        Subbarist
        Deltagare

          IMPREZA GT for president 😀 😀 Jag skulle lätt satsa på en GT 00 istället för en M3 tror inte att du blir besviken… har du provkört båda? för det kan vara ganska bra och göra och jag lovar dig efter en körning med Imprezan på nån kurvig liten väg kommer du och vara helt såld…
          Det finns en riktigt fet blå MY00 på Fürsetnhoff för 179000:-
          ________________________________________________________________________________
          Ingen kurva är för tvär och nästa rödljus bör lysa rött, Subbarisst javisst
          ——-PID——-
          ________________________________________________________________________________

          #76972
          Aquila
          Deltagare

            Hej
            Jag är helt såld på Imprezan, och det är utan att ha provkört den!
            Vad jag har fattat, bara av att läsa forumet här så är det riktigt härlig bil. Mao, jag ska köpa en , åtminstone en… 🙂

            Fast vi är ju helt olika bestämmer du dig för en hitlerpulka så är det ditt misstag.
            😉
            Aquila Without Wheels

            #76974
            Niklas
            Deltagare

              “Hitlerpulka”, den var ny den! 😀

              Subaru – All we’ll drive!

              #76973
              Aquila
              Deltagare

                >”Hitlerpulka”, den var ny den! 😀
                >
                >Subaru – All we’ll drive!

                Menar du allvar? Du har inte hört den innan??:o
                Jag läste den på nåt annat forum, kommer inte ihåg var det var. Egentligen stämmer det inte, eftersom det är Volkswagen som är den riktiga hitlerpulkan.
                Menmen, tysk som tysk…

                Aquila Without Wheels

              Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.