› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Kommer nog tyvärr …
- Detta ämne har 10 svar, 1,195 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 7 månader sedan av Wanderer.
-
FörfattareInlägg
-
22 september, 2003 kl. 23:03 #7145WandererDeltagare
Inte att vara speciellt synlig de närmsta månaderna.
P.g.a. nylags asfalt. Det är iallafall min ursäkt.Bilder finns att tillgå på …
Edit: http://imprezzed.mine.nu/subsMen jag kommer tillbaka.
Var så säker 😉
Och jag kommer ju inte sluta posta här inte 😛//Mvh Björn.
22 september, 2003 kl. 23:36 #84040thehookDeltagareAjajaj, fy satan, det där ser inte roligt ut!!!! 🙁 Hoppas att du klarade dig oskadd och att det kommer att lösa sig! Fy bubblan vilket elände! Vad hände egentligen? Jag förstår om du inte vill skriva det här iofs…
Jag håller tummarna för att vi får se dig på vägarna snart!
Mvh / Krooken
23 september, 2003 kl. 06:15 #84039FLeXibleDeltagareJag hoppas Ordis har rätt. Sicken otur :I
Det skär lite i hjärtat när man ser sånna bilder.//Chris
23 september, 2003 kl. 06:33 #84042NiklasDeltagareFi f… 😮 ;(
Alltid lika hemskt att se en skadad Impreza! Tur du klarade dig och att vänstersidan på bilen klarade sig bakom framskärmen! Hoppas du har mer tur i fortsättningen.
23 september, 2003 kl. 12:51 #84037WandererDeltagareJo jag får se hur lång tid det tar innan jag får tillbaka den.
Och det verkar även som om det mestadels är plastbitar som gått åt.Synd bara att man står utan bil ett tag 🙁
23 september, 2003 kl. 15:45 #84033LegacyLarsaKeymasterSäg som det är, du gillade inte placeringen av flaggstången! 😉
Skämtåsido jäkligt synd, jag vet den där känslan av att nu går det åt helvete. men det är bara att sätta igång att spara, man måste ju köpa tröstpresenter till bilen när den blir klar… 🙂
/Larsa
23 september, 2003 kl. 16:26 #84041pante_anteDeltagare;( Lider med dig.
23 september, 2003 kl. 18:08 #84035kimppaDeltagareSå där ja!
23 september, 2003 kl. 23:18 #84038WandererDeltagareKimpa:
Så där ja ???
Fattar inte … 🙂Larsa:
Tyckte den faktiskt stog lite snett 😉
Håller du inte med ? 😛10 juni, 2004 kl. 18:40 #84034ExOrdisDeltagareAtt döma av skadorna så kan det inte ha gått särskilt fort.
Den är snart pigg och kry igen, bara att ta nya tag.
Betydligt lättare att byta lite plåt & plast än att du skadade dig.Välkommen i klubben! 😉
10 juni, 2004 kl. 18:40 #84036WandererDeltagareKom på att jag kanske ska skriva hela förloppet.
Jag är ingen direkt fartdåre.
Men de gånger jag faktiskt hållit mig till hastigheten eller under så har det hänt olyckor.
Normalt sett ligger man kanske runt 5-10 km/h över.Denna olycka var så att precis efter att jag lämnat en nyasfalterad del så tappade däcken fästet helt. När jag glidit en halv meter var jag redan ute på gräs och hade två alternativ.
Antingen rattade jag och gasade mellan flaggstängerna och rakt in i huset bredvid. Eller så rattade jag och bromsade och hoppas att läppen bara skulle ”försvinna”. Valde sista alternativet eftersom jag inte visste vad som fanns bakom väggen i huset.
Dock vek sig framspoilern på så sätt att jag studsade upp på betongklumpen som flaggstången var fäst i.
Tyvärr är det inte många som tror att jag höll gällande hastighet med tanke på effekten av det hela.
Men jag ser ingen mening med att ljuga om det.
Gjort är gjort och det kommer kosta pengar i vilket fall som helst.Till råga på allt hade jag tänkt ställa in bilen i garaget för lite doningar just idag. Men det verkar som om det får vänta ngn månad eller två.
//Björn
::EDIT::
Jag var även ensam i bilen och det pågick ingen form av tävling.
Hastigheten för gällande väg var 50km/h
::EDIT:: -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.