Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #77541
    Janne248
    Deltagare

      Jag köpte min MY00 i Ö-Vik i Okt.2000. Super trevliga och bra att ha och göra med.

      /Janne

      #77547
      Lasse
      Deltagare

        >Jag köpte min MY00 i Ö-Vik i Okt.2000. Super trevliga och bra att ha
        >och göra med.
        >
        >/Janne

        Jajamän, visst är de. De är helt sanslöst trevliga.

        #77543
        Kvarnis
        Deltagare

          Kan bara instämma aldig nå probem som inte får en smidig lösning.
          Det finns kanske en anledning varför en bilhandlare i Ö-vik sålde mest Subaru i hela Svergie för nåt år sedan.

          /Kvarnis

          #77557
          Maris
          Deltagare

            Sisådär, i helgen har jag provkört en GT! Den var ungefär lika rolig att köra som jag trodde! Det enda jag såg som negativt var att jag tyckte att kopplingen var lite hårt att “trampa på”, eftersom jag har en ond höftled. Vet ni om man kan göra något åt det på något vis? Jag gillade verkligen bilen för övrigt, och jag vill inte att mina dumma leder ska få sätta käppar i hjulet, som de så ofta gör annars…

            / Maris

            #77549
            TT
            Deltagare

              tja, det går säkert att sätta i en koppling med mindre hårda fjädrar (det kanske tom går att byta fjädrarna, vad vet jag??) men då finns det risk att kopplingen inte håller för det vrid som finns dvs kopplingen kan slira till vid max acc vilket inte är såbra.. men med en restriktorbricka 😉

              Fast å andra sidan kanske man kan behålla orginalkoppling men öka kolvtrycket så att kopplingen blir mer lättrampad trots hårda fjädrar, men det kanske kräver ett servo (som till bromsarna). Nån som har bättre koll?

              nu ska man kanske inte skriva sånt här i detta forum, men dreglade lite över en EVO VII RS1:a i kväll – ganska nice, bara ut med allt och in med riktiga stolar och bur 🙂 Fast inget slår boxermullret..

              /TT

            Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.