SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt Köpa en legacy b4 ?

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Lustgas_beroend
    Deltagare

Hejsan jag är ny här på forumet. Har suttit och tittat på lite bilder av legacy b4. Ska visst vara en dubbelturbo boxer ? Måste ju gå rätt så bra den bilen. Tror ni man kan regga en sån i Sverige ? Någon som har några prestandasiffror på bilen ? Vill veta allt om denna grymma bil! kolla bilden på länken dom kan bli rätt feta http://www.takakaira.co.jp/asp/table.asp?id=294&cat=1&prodid=LMmIjJjegFhdkGf
      Mvh Simon Ps. Ös på med all info ni har.DS

Davve
      Deltagare

det här vore nått 😛 http://www.subaru-sti.co.jp/LEGACY/

pannan
        Deltagare

Här har du några bilder på en fet Legacy. En specialmodell i Japan.

Detta är bland det snyggaste Subaru gjort enligt mig, nya Forester STI 06.

painter
          Deltagare

japp dom går och regga in i sverige …den gtb som står på blocket är en ombygd japan bil (nu vänster styrd)men ring o kolla! han tar in subaru främst imprezor, om du vill ha fakta om bilen så ring det han inte kan om subaru vet nog ingen .jag har köpt min impreza kombi av den killen:)

Janne248
            Deltagare

Fina STi Legacy i Japan också….

http://www.subaru-sti.co.jp/LEGACY/imgs/top.jpg

Janne248
              Deltagare

Hej !Det finns åtminstone en B4 som t.o.m är vänsterstyrd i Sverige. Jag hittade en annons på Blocket förra veckan…den kanske är kvar. Det är en riktig värsting på 380hk vill jag minnas :).mvh Mats N

Hittade annonsen men det påstås att det är en GTB i annonsen, vilket jag tror det är det där med betekningen ”B4” kom väl på senare årsmodeler.

Blocket annonsen

Manor
                Deltagare

Hej !

Det finns åtminstone en B4 som t.o.m är vänsterstyrd i Sverige. Jag hittade en annons på Blocket förra veckan…den kanske är kvar.

Det är en riktig värsting på 380hk vill jag minnas :).

mvh Mats N

Manor
                  Deltagare

Hej !Det finns åtminstone en B4 som t.o.m är vänsterstyrd i Sverige. Jag hittade en annons på Blocket förra veckan…den kanske är kvar. Det är en riktig värsting på 380hk vill jag minnas :).mvh Mats N

Hittade annonsen men det påstås att det är en GTB i annonsen, vilket jag tror det är det där med betekningen ”B4” kom väl på senare årsmodeler.Blocket annonsen

Det stämmer säkert Janne, jag trodde att alla twinturbo hette/kallades B4…men så är det tydligen inte.

mvh Mats N

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.