SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Köpa fälgar från Scoobyworld??

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Sternborn
    Deltagare

Hej!

jag har blivit riktigt sugen på ett par fälgar som jag hittade på scoobyworld.

dom här fälgarna: http://www.scoobyworld.co.uk/catalog/product_info.php?cPath=45&products_id=643

nån som vet något om det här märket på fälgar?
      själv har jag aldrig hört talas om det, men tyckte dom såg riktigt fräcka ut och så var dom relativt billiga
      sen undrar jag hur det är att beställa grejer därifrån?
      om det är nån som har bra/dålig erfarenhet av dom så får ni gärna skriva det här så jag vet 🙂
      sen skriv gärna synpunkter på hur ni tror fälgarna passar på bilen
      alltså min Impreza gt -00

Jag undrar även om någon här beställt en P1 läpp från dem?
      jag fattar nämligen inte vad dom menar med den..
      för det står att den är till både 93-98 modellen och 99-00. men på bilderna dom har på läppen så ser den helt olika ut på dom olika modellerna
      här är länk: http://www.scoobyworld.co.uk/catalog/product_info.php?cPath=40_65&products_id=1481

vore tacksam för ev. svar och synpunkter

kamikaze
      Deltagare

Det bästa är att maila Scoobyworld och säga vilken modell av Impreza du har så kan dom svara på om fälgarna passar eller ej, av texten framgår att dom ska passa (fits classic Impreza 1993-2000) men det är inget jag kan lova

Ang P1 läppen menar dom att det finns två olika varianter en som är för 1993-1998 och en som är för 1998-2000 så se till att ange i beställningen vilken modell du vill ha.
        Tänk på att frakten kan bli lite dyrare än normalt när det handlar om stora paket så där är det också läge att maila och höra vad en eventuell frakt går på.

Har själv bara goda erfarenheter av Scoobyworld, har handlat där två gånger tot

Sternborn
        Deltagare

ok 🙂

Med passar menade jag utseendemässigt 😛 alltså tycker ni dom skulle se bra ut på en gt? dom har ju en bild där på en ”classic” impreza och själv tycker jag dom ser riktigt fina ut på den bilden.

ok, trodde det var så angående P1 läppen men tyckte man borde kunna välja modell redan på hemsidan på samma sätt som man väljer fälgstorleken.

kamikaze
          Deltagare

Aha du menar så 🙂

Japp vita fälgar till blå GT är porr :7 :7 :7

Ja man kan tycka att det inte borde vara så svårt att lägga till en rullista till läppen där man kan välja vilken modell man vill ha

Se så, sätt sprätt på hjulklappspengarna du fått av tomten nu 😉

Sternborn
            Deltagare

haha, får se hur det blir drog iaf iväg ett mail om fraktpriser m.m till dom igår 🙂

Julklappspengar finns det inga, köpte ju bilen till mig själv i julklapp :D:D:D

Koffe
              Keymaster

Grattis til julklappen då =)

Lite osäker på om Scoobyworld skickar fälgar till Sverige. Har för mig att jag frågade men fick ett nej när jag jagade Ultralitefälgar. Men helt klart värt att kolla.

Buddy Club tror jag är bra skit! Lätta om inte annat, och det är ju aldrig fel =) Det enda jag kan vara en aning tveksam till är de smala ekrarna. Man får väldigt bra ”insyn” vilket sätter lite högre krav på fina och rena bromsar än mer ”täckande” fälgar… Men det är ju bara ett problem om man är lite fåfäng 😀

Hade de inte varit så smala så hade jag nästan varit sugen på en uppsättning själv…

MVH
                //Koffe

Sternborn
                Deltagare

ok, jag har inte fått nåt svar av dom än men antar att du har rätt..
                  jag får väll helt enkelt se till att hålla bromsarna rena och fina om det skulle bli såna fälgar 😛

Gilarski
                  Deltagare

ok, jag har inte fått nåt svar av dom än men antar att du har rätt..jag får väll helt enkelt se till att hålla bromsarna rena och fina om det skulle bli såna fälgar 😛

Ring dem annars, de är kanontrevliga.

🙂

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.