SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt Köpa Subaru

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
  • Författare
    Pasi_k
    Deltagare

Jag trodde inte att forumet skulle var så här givande. :)Det är roligt att så många vill hjälpa till med synpunkter och erfarenheter.Det känns som om att jag kan köpa en Subaru utan att bli besviken iaf :)Tack och bock!!

Jag blev oxå mycket positivt överraskad av forumet när jag skulle köpa Impreza, och även efter det 🙂 Mycket snabba och väldigt bra svar!Så det känns kul att kunna ge tillbaka nåt om man kan nån gång 😀 /Markus

En Medlemsansökan är aldrig fel då kan ni vara med på diverse events och tjöta med lika sinnade.. 😛

Snowman
      Deltagare

En Medlemsansökan är aldrig fel då kan ni vara med på diverse events och tjöta med lika sinnade.. 😛

Japp, jag är medlem sen ett halvår tillbaka minst.. Men jag har inte fått nått nummer under mitt användarnamn ;( Kommer inte ihåg det nu, men Yonas har väl det i sitt register :+
        Vet inte hur det hamnar under användarnamnet, men…

/Markus

Pasi_k
        Deltagare

Japp, jag är medlem sen ett halvår tillbaka minst.. Men jag har inte fått nått nummer under mitt användarnamn ;( Kommer inte ihåg det nu, men Yonas har väl det i sitt register :+ Vet inte hur det hamnar under användarnamnet, men…/Markus

Man skriver in det under inställningar..
          Fast dåå måste du ha nummret med. 😛

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.