Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6229
    Zacca
    Deltagare

      Hej,

      Jag tänkte köpa mig en sprillans WRX -02 men har nu hittat en sprillans STI-02 hos Subaru-tyskland för nästan samma pengar 235′ plus moms. Är det så stor skillnad mellan dessa bilar?

      Visst vill man ha STI:n men, eftersom jag skall ha bilen som tjänstebil så blir förmånsvärdet nästan dubbelt så högt. Om jag nöjer mig med WRX:en så kan jag väl chippa den till 265hp utan problem. eller??

      Är det någon här som vet hur det blir med garantierna hos en tyskbil. Måste jag åka till tyskland för att få mina fria servicear?

      Tacksam för svar,
      Peter
      Snart Impreza ägare.

      #77996
      Imp
      Deltagare

        Va själv inne på import innan jag skaffa min gt det som stoppa mig va försäkringsbolagens ivriga vilja att ta massor i betalt för importer.

        typ det enda jag vet.. detdär med garantier hörde jag lite olika om så det kan jag inte svara på.

        #77997
        Zacca
        Deltagare

          Lyssnade med Dial-försäkringar om de gjorde någon skillnad på en importerad Subaru. Det enda de krävde var märkning av rutorna. Annars sanmma pris och vilkor.Om det varit en importerad BMW eller Mercedes, var vilkoren sämre.

        Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.