Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #16389
    moken
    Deltagare

      Hallå, ny här… iallafall, jag är på jakt efter en lite billigare impreza då banken inte vill låna ut massa pengar till mej, så som sagt en för vettig peng önskas… Har ju sett annonser på vettiga priser, fanns ju en här för 99 som var tok såld:-) och så… Menmen, iallafall ngt billigt, upp till 130-140 kan gå, OM du är intresserad av att ta min BMW 530 i inbyte… Den är värd ca 35000kr vilket innebär att banken bara behöver låna ut 100k:-)
      Iofs har jag ju lånat 40 redan av dem för att köpa bmw:n, så den impreza jag köper kommer ju typ kosta det då…
      Menmen, hör av er, kolla me era polare som kanske har en ståendes eller nåt, jag vill ha en bil som för hoppningsvis är bekymmersfri och fet o snabb:-)

      Bäst att maila mej kanske, på moken@hotmail.com

      #164832
      ailkert
      Deltagare

        lol. hittar du en sån så säg till mig med, säljer du din bil så måste du väl lösa hela lånet hos banken?

        #164833
        moken
        Deltagare

          hehe, jag letar inte riktigt efter en så billig kanske, som en rullad rallybil asså, men som sagt, en 95-96 får man ju runt hundringen, fast de växer inte på träd…
          och upp mot 140 kan man ju få en nyare, typ 98 iallafall…
          Lånet jag har i dag behöver jag eg inte lösa, har ett vanligt privatlån, så dom vet inte vad jag lagt de pengarna på, men när jag lånar igen så får jag ändå lov att lösa det, dumt att ha två liknande lån i samma bank:-)

          #164834
          moken
          Deltagare

            ingen som vet ngn runt hundringen? Alla ni med 95-96:or, vill ni inte sälja??

            #164831
            Subbarist
            Deltagare

              När man väl har fått subban så är det svårt att skiljas 😉

              Subbarist javisst! Mr.Roadrage
              Sponsoransvarig SSI
              Den GRÜNE FARAN

              #164830
              Luzifer
              Deltagare

                Bara så du vet, från -97 så e dom helgalvade = ingen rost, såg en röd -98 på bytbil.com 14000 mil för 129k visserligen en kombi.

                #164835
                moken
                Deltagare

                  helgalvat från 97?
                  Aha, vet två 97 or tillsalu för pengar runt min smärtgräns OM jag hade fått 35 i inbyte för min bmw av dom, men men, inte alltid folk vill ha inbyten juh:-/

                  #164836
                  moken
                  Deltagare

                    många wiews är det, men ingen som vill sälja?? 🙁

                    #164837
                    moken
                    Deltagare

                      banken diggade inte riktigt mitt lån jag ansökte om, men de kan ge mej 110´ i pengar, om jag säljer beemern och löser det lånet, så komigen nu och skramla fram era billigare imprezor til mej nu!
                      Team valsjö Racing // Mr Mök

                      #164838
                      moken
                      Deltagare

                        ingen som vet ngn krockad då? Ringde på den på blocket, när jag ringde igen o ville komma o kolla så var den såld:-(
                        Jag är inte rädd för att vara i garaget så det är lugnt:-)
                        Eller någon annan??? Finns ju relativt billiga där ute ser man ju, men tyvärr har man varit lite långsam då:-(

                        Team valsjö Racing // Mr Mök

                        #164839
                        moken
                        Deltagare

                          Subba införskaffaD!

                          Team valsjö Racing // Mr Mök

                          #164829
                          Boboo
                          Deltagare

                            Vad blev det för nåt?

                            #164840
                            moken
                            Deltagare

                              Det blev en silverfärgad 98 med 17″ oz racing fälgar och prodrive vinge…
                              Kom ut på bilannonser.se och bytbil, det var bara åka till götet och hämta:-)
                              Vissa småskavanker finns ju, men den verkar sjysst i motor/drivlina, så en buckla hit o dit spelar inte såå stor roll då… Det tråkiga med det hela är väl att bilhandlaren inte uppgav alla saker på telefonen, han sa att det var en buckla, men jag fann fler… Även bakkjolen har en liten skada, plus att alla fyra fälgar är kantskrapade… Detta trots att det stog i annonsen att det var nya fälgar och däck…
                              Menmen, ännu så länge är jag nöjd, bara hoppas jag har råd att äga den i längden…
                              Team valsjö Racing // Mr Mök

                              #164828
                              ExOrdis
                              Deltagare

                                Om du hittar en billig så ska du nog inte förvänta dig ett
                                bekymmersfritt skick….
                                En rullad rallybil hamnar kanske i ett bra prisläge men då är det
                                lite jobb på den, alternativt en riktig långmilare.

                              Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.