Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #33902
    emilboylarsson
    Deltagare

      Tjena!

      Flytta om krängaren nu ikväll. Satt tidigare med droplinksen fäst från utsidan och då med mindre vinkel. Men jag fick för mig att det var fel om man tänker att man vill ha lite “tryckeffekt” för att krängaren skall funka som den ska. Org krängaren sitter ju även den som det gör nu.

      Men till problemet. Blir fan inte klok, kan ju inte sitta på så många fler sätt än två. Får sån jävla vinkel på nu när krängaren sitter på insidan av droplinksen. Kommer ju äta bussningarna. Sitter iof även i det inre hålet på krängaren för att styva upp ännu mer men det borde ju inte resultera i att det blir såhär.

      Hur ser det ut för er som bytt bakre krängaren? Haha. Nästan så att man skulle göra något eget med uniballs.

      Såhär ser det ut nu.

      Googlat


      Skickas från min iPhone via Tapatalk

      #277670
      Koffe
      Keymaster

        Det där ser ju helt galet ut… Har du mätt/jämfört längden på nya krängaren? Jag tycker den ser för lång ut? Den borde ju precis gå fram till det inre av de två fästena på bärarmen om du förstår hur jag menar. Din ser nästan ut att aligna med de yttre…

        Jag kör Whitelinekrängare och på min ser det ut som på den sista bilden du bifogade (den från flickriver)

        #277671
        Christian S
        Deltagare

          ser ut som att du har monterat en krängare för bilar med widtrack (STI 05->) på en bil som inte är det.
          så min rekomendation är att du mäter krängarna.

          #277673
          emilboylarsson
          Deltagare

            ser ut som att du har monterat en krängare för bilar med widtrack (STI 05->) på en bil som inte är det.
            så min rekomendation är att du mäter krängarna.

            Så är det nog ja. Trodde alla newagebilar såg likadana ut.

            Skickas från min iPhone via Tapatalk

            #277672
            Christian S
            Deltagare

              har för mig att det är 20mm som skiljer och det ser det ut att kunna vara om man tittar på dina bilder.

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.