Hade man inte så mycket andra utgifter förutom bilen skulle jag också köpt compomotive, skitsnygga fälgar.
Blev en budgetlösning detta. Fälgar 2500 + pulverlack 300(fick rabatt :-))
Jag tittade på pulverlackering här när jag underredsbehandlade bilen, men de skulle ha 750:- per fälg! Det tyckte jag var ganska dyrt, då kan man ju nästan köpa nya istället..!
Jag kan fixa pulverlack hos en poolare, blästrat och pulverlackat (finns en del färger o välja på, typ guld, vitt, svart m.m) från 1300:-/4 fälgar. Hojta till om du vill ha hjälp! 🙂
Jo, helt klart billigt. Han jag gör det hos gör det för han tycker det är kul! 🙂
Han lägger även iaf klarlack över, om man vill, men det vill man väll för att ytan ska bli mer slittålig?
tja har gått i tankarna att lacka om mina fäljar eftersom de fått sig ett par fula märken efter dåliga däckbytare etc. Kan du kolla hur mycket det kan tänkas gå på med fix av av fyra fäljar samt lackering i silver? inc klarlack om möjligt:)
Man kan lämna en fälg till någon som kan skära dekaler, de lägger en maskeringtejp över och ritar av dekalen med blyerts.
Sedan scannar man in den ritade texten, där man ser hur bokstäverna ska sitta.
Sedan plockar man ner en riktig logga från nätet och böjer den och justerar den i storlek, hur lätt som helst om man kan.. 🙂
Ja, det kanske man skulle kunna ge sig på att försöka, synd att min logga som sitter nu är vit så det syns kanske inte igenom så bra, men kanske värt ett försök!