SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Lån av 17" fälgar med vinterdäck nästa helg

• Detta ämne har 1 svar, 694 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år sedan av Steewe.
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Davve
    Deltagare

Nästa helg den 6-7 mars så kommer jag och brosan med en kokare från England och det är ju tyvärr inte vinterdäck på bilen 😉

Så jag undrar om det finns någon som kan låna oss ett par 17″ fälgar som passar på GC8 ”-99″ med vinterdäck som vi kan ta oss från båten till garaget. Alternativet är att ta bilen på släp, men det blir väldigt krångligt för oss.

OBS! 16” funkar inte eftersom det är större bromsar på bilen 😉

Så finns det någon runt Göteborg\Jönköping som kan hjälpa oss med detta? vore väldigt snällt.

Steewe
      Deltagare

Nästa helg den 6-7 mars så kommer jag och brosan med en kokare från England och det är ju tyvärr inte vinterdäck på bilen ;)Så jag undrar om det finns någon som kan låna oss ett par 17″ fälgar som passar på GC8 ”-99″ med vinterdäck som vi kan ta oss från båten till garaget. Alternativet är att ta bilen på släp, men det blir väldigt krångligt för oss.OBS! 16” funkar inte eftersom det är större bromsar på bilen ;)Så finns det någon runt Göteborg\Jönköping som kan hjälpa oss med detta? vore väldigt snällt.

Den 12-14 mars hade jag kunnat hjälpa till, men kanske är för sent. 🙂

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.