SSC Allmänt snack Allmänt småprat Låna 17-tums fälgar till WRX över en dag

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Plogen
    Deltagare

En Wrx 02:a har hittat hem till oss (Mats håll i dej det är en kombi!!) 🙂 Vi har kvar ett par lagom slitna Bridgestone halv-r-däck från vår tidigare Sti som vi tänkte använda till årsträffen. Eftersom det är kul att köra finns det risk att mönstret inte är det bästa vid hemfärd. Finns det någon vänlig själ som kan låna ut ett par fälgar under en helg. Fullt ansvar tas givetvis att de återlämnas i samma skick som de lånades. Tanken är alltså att kränga på r-däcken på dessa…

SecretAgentMan
      Deltagare

Jag har känningar på en uppsättning standard wrx-hjul (icke sti) till salu…3 lock prutat ååå klart med slitna däck på.

Tyvärr är inte ägaren tillbaka till Sverige förräns sent nästa fredag….

/J

Plogen
        Deltagare

Vart finns de? i Sura? Går de att få tag på innan ägaren kommer hem? Vore kalas 🙂

SecretAgentMan
          Deltagare

Det kanske går, skall kolla – och de finns i Västerås.
            Jag antar att du köper hjulen lr?

Återkommer!

/J

Adam K
            Deltagare

JAG vill köpa de hjulen, eller iallafall fälgarna, men jag har inte brått med att få dem ’levererade’

Manor
              Deltagare

En Wrx 02:a har hittat hem till oss (Mats håll i dej det är en kombi!!) 🙂 Vi har kvar ett par lagom slitna Bridgestone halv-r-däck från vår tidigare Sti som vi tänkte använda till årsträffen. Eftersom det är kul att köra finns det risk att mönstret inte är det bästa vid hemfärd. Finns det någon vänlig själ som kan låna ut ett par fälgar under en helg. Fullt ansvar tas givetvis att de återlämnas i samma skick som de lånades. Tanken är alltså att kränga på r-däcken på dessa…

Grattis för bövelen Johan…en kombi är bara så värst (eller hur Madde och Jerry) ;-). Kul att du är tillbaka i gänget igen.

mvh Mats N

SecretAgentMan
                Deltagare

Kombi äger ™. 😀 Grattis Johan, har det redan spårat ur, eller behöver du hjälp med det? 😉

GT30R, tvåhalva och 6-växlat, du vet att du vill. 😀

/J

Plogen
                  Deltagare

Den går förvånadsvärt bra. Jag undrar om någon redan vart där och pillar 🙂 Ska koppla in laddtrycksmätare bara för at kolla.

Johan

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.