› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Låna 17-tums fälgar till WRX över en dag
- Detta ämne har 7 svar, 993 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år sedan av
Plogen.
-
FörfattareInlägg
-
2 juni, 2006 kl. 15:53 #9477
Plogen
DeltagareEn Wrx 02:a har hittat hem till oss (Mats håll i dej det är en kombi!!) 🙂 Vi har kvar ett par lagom slitna Bridgestone halv-r-däck från vår tidigare Sti som vi tänkte använda till årsträffen. Eftersom det är kul att köra finns det risk att mönstret inte är det bästa vid hemfärd. Finns det någon vänlig själ som kan låna ut ett par fälgar under en helg. Fullt ansvar tas givetvis att de återlämnas i samma skick som de lånades. Tanken är alltså att kränga på r-däcken på dessa…
2 juni, 2006 kl. 16:11 #105888SecretAgentMan
DeltagareJag har känningar på en uppsättning standard wrx-hjul (icke sti) till salu…3 lock prutat ååå klart med slitna däck på.
Tyvärr är inte ägaren tillbaka till Sverige förräns sent nästa fredag….
/J
2 juni, 2006 kl. 18:02 #105892Plogen
DeltagareVart finns de? i Sura? Går de att få tag på innan ägaren kommer hem? Vore kalas 🙂
3 juni, 2006 kl. 11:58 #105889SecretAgentMan
DeltagareDet kanske går, skall kolla – och de finns i Västerås.
Jag antar att du köper hjulen lr?Återkommer!
/J
4 juni, 2006 kl. 08:28 #105894Adam K
DeltagareJAG vill köpa de hjulen, eller iallafall fälgarna, men jag har inte brått med att få dem ’levererade’
4 juni, 2006 kl. 08:51 #105891Manor
DeltagareEn Wrx 02:a har hittat hem till oss (Mats håll i dej det är en kombi!!) 🙂 Vi har kvar ett par lagom slitna Bridgestone halv-r-däck från vår tidigare Sti som vi tänkte använda till årsträffen. Eftersom det är kul att köra finns det risk att mönstret inte är det bästa vid hemfärd. Finns det någon vänlig själ som kan låna ut ett par fälgar under en helg. Fullt ansvar tas givetvis att de återlämnas i samma skick som de lånades. Tanken är alltså att kränga på r-däcken på dessa…
Grattis för bövelen Johan…en kombi är bara så värst (eller hur Madde och Jerry) ;-). Kul att du är tillbaka i gänget igen.
mvh Mats N
4 juni, 2006 kl. 09:07 #105890SecretAgentMan
DeltagareKombi äger ™. 😀 Grattis Johan, har det redan spårat ur, eller behöver du hjälp med det? 😉
GT30R, tvåhalva och 6-växlat, du vet att du vill. 😀
/J
5 juni, 2006 kl. 09:10 #105893Plogen
DeltagareDen går förvånadsvärt bra. Jag undrar om någon redan vart där och pillar 🙂 Ska koppla in laddtrycksmätare bara för at kolla.
Johan
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
