Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #919
    Larry
    Deltagare

      Det finns möjligen ingen vänlig själ som skulle kunna tänka sig att hyra ut sina framrutor till en WRX MY-01 för en besiktning?? Känns så dumt att behöva rycka filmen… Har den minsta möjliga toningen som finns runt om i bilen, men det är förståss inget som SBP godkänner.

      #41271
      frippe
      Deltagare

        hehe låna rutor..det är ganska klurigt att passa in sidorutorna på bilar utan fönsterramar.

        hissa ner rutorna fram dra säkringen, klä dig varmt åk å besikta och förklara att elhissarna är trasiga.

        så hade nog jag gjort iaf

        mvh fredrik

        #41277
        soldi
        Deltagare

          Besiktade min nissan med tonade rutor fram.. Har aldrig varit några problem… De har ingen mätutrustning och så länge det ser fabrikstonat ut så ska det nog vara rätt lugnt

          #41272
          Larry
          Deltagare

            Hmm… jo det kanske är lite meck att fixa dit och från rutorna. Men jag tänkte att dom behöver ju bara sitta under besiktningen = hissar och så måste inte funka. Tänkte om det var någon som hade gjort lika och hade tips? Jo, man kan ju dra ner rutorna och rycka säkringarna men det skulle iaf jag genomskådat om jag var besiktningsman.

            Har oxå hört folk som går igenom med tonade rutor men med känns som dom granskar lite nogrannare på en så´n här bil där _inget_ är som det brukar 🙂

            #41276
            Rekoba
            Deltagare

              som någon här nämnde, dra ner rutan och ut med säkringen.
              Har du en snygg brud eller syrra så låt henne åka dit.hehehhehehe
              eyyy det funkade utmärkt för polarens S4 när han lät sin flickvän sitta bakom ratten vid besiktningen:)…:)

              Forza Inter

              #41273
              Larry
              Deltagare

                Försökte faktiskt med det, men det hjälpte inte för mig ;(

                Ingen som kan hjälpa med lånerutor??? Börjar bli brådis 🙁 Måste dit innan fredag.

                #41275
                imprezapinge
                Deltagare

                  Hej!
                  Är inte framrutan limmad??
                  eller tänker du bara på dörrutorna

                  mvh/
                  P-I

                  #41270
                  OzO
                  Deltagare

                    Han tänker nog på de främre sidorutorna… de som sitter i förar- och passagerardörren. 😉

                    _______________________________________________________________________________
                    ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

                    #41274
                    Larry
                    Deltagare

                      Ok, uttryckte mig kanske otydligt. Det var sidorutorna fram det gällde. Nu är filmen borta iaf ;(

                    Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.