Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #32503
    emilboylarsson
    Deltagare

      Vem vare som lappa? 😉

      Skickas från min iPhone via Tapatalk

      #270091
      Jommie
      Deltagare

        Var bara lilla jag.
        Var och shoppade lite.

        Snygg parkering. Så en Subba ska stå. Så den syns och inte risikerar slås sönder av tokar i familjbussar.

        #270090
        Surbarbro
        Deltagare

          Trevligt att höra att det kommer ut lappar.
          Du kan ju lappa en annan bil, eftersom du är ju redan medlem. ( såg på forumet) ??
          Välkommen!
          Bra jobbat Jon! ?

          #270095
          emilboylarsson
          Deltagare

            Var bara lilla jag.
            Var och shoppade lite.

            Snygg parkering. Så en Subba ska stå. Så den syns och inte risikerar slås sönder av tokar i familjbussar.

            Snyggt! Jag blev lite förvånad när jag såg något på rutan när jag kom ut. Haha ja absolut, där slipper jag dörruppslag. Då kanske du såg mig där inne, jag jobbar extra där när jag inte pluggar.

            Trevligt att höra att det kommer ut lappar.
            Du kan ju lappa en annan bil, eftersom du är ju redan medlem. ( såg på forumet) ??????
            Välkommen!
            Bra jobbat Jon! ??????

            Absolut, det fixar jag 😉

            #270093
            Zlasher
            Deltagare

              Man har ju lappat för fullt. Nu har även lapparna i firma bilen tagit slut.
              Känns som det börjar sina för de flesta med lappar nu?
              Ska se om vi har en mall att skriva ut nya ifrån.
              Var även snack om att vi skulle ändra lapparna lite så man kunde få plats med sitt egna forum namn på det.

              #270099
              ManiacWolf
              Deltagare

                så du jobbar extra på jula i eskilstuna?? jobbar själv på andra sidan vägen på Byggmax 🙂 såg jäkligt fin ut din bil d—0.o—b

                #270096
                emilboylarsson
                Deltagare

                  så du jobbar extra på jula i eskilstuna?? jobbar själv på andra sidan vägen på Byggmax 🙂 såg jäkligt fin ut din bil d—0.o—b

                  Alright! Ja, jag jobbar extra där när jag inte pluggar 🙂

                  Har inte sett någon subba där men kan det stämma att du har en blå wrx blob med blå stänklappar? Har sett en sån några gånger i stan.

                  #270100
                  ManiacWolf
                  Deltagare

                    Alright! Ja, jag jobbar extra där när jag inte pluggar 🙂

                    Har inte sett någon subba där men kan det stämma att du har en blå wrx blob med blå stänklappar? Har sett en sån några gånger i stan.

                    Japp det stämmer in på min bil 🙂

                    #270097
                    emilboylarsson
                    Deltagare

                      Japp det stämmer in på min bil 🙂

                      Där ser man! Har mött dig några gånger men utan att jag kört subba.
                      Kan det även stämma att den maskin är en 2.2l stroker? Var en liknande till salu för en tid sedan med strokad maskin.

                      #270101
                      ManiacWolf
                      Deltagare

                        Där ser man! Har mött dig några gånger men utan att jag kört subba.
                        Kan det även stämma att den maskin är en 2.2l stroker? Var en liknande till salu för en tid sedan med strokad maskin.

                        Tyvär en helt orginal 2 liters förutom avgas vad jag vet ännu.

                        #270094
                        Svullo
                        Deltagare

                          Man har ju lappat för fullt. Nu har även lapparna i firma bilen tagit slut.
                          Känns som det börjar sina för de flesta med lappar nu?
                          Ska se om vi har en mall att skriva ut nya ifrån.
                          Var även snack om att vi skulle ändra lapparna lite så man kunde få plats med sitt egna forum namn på det.

                          Den mallen vill ja gärna ha.

                          #270092
                          Jommie
                          Deltagare

                            Emil – du kommer och eter glass på lördag, eller vad?

                            #270098
                            emilboylarsson
                            Deltagare

                              Emil – du kommer och eter glass på lördag, eller vad?

                              Ber om ursäkt om ja var lite otrevlig idag, var full jävla fart och en massa folk. 😉
                              Kan tyvärr inte på lördag, jobbar hela dagen…

                            Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.