Tänkte höra mig för lite om det eventuellt finns någon i krokarna kring Gbg-regionen som har en -98 eller äldre som kan tänka sig att låna ut sin luftmassemätare. Anledningen är att jag misstänker att min är trasig, skulle vilja prova en annan för att kunna konstatera att så är fallet.
Jahopp, då får man ta å ge Per på Trollspeed en JÄTTE-eloge. Han mappade in GEMS:en så pass väl att det resulterade i ett blankt papper på besiktningen. 🙂
Sen skadade det ju inte med en mycket trevlig äldre besiktningsherre med genuint bilintresse. ”Ja detta va ju helt klart dagens roligast bil” 😀
Detta innebär alltså att jag inte behöver låna någon LMM denna gång.
Nybesiktigat o klart! Gött Klas!Va tyckte han om ALSen? Provgrilla han ngn korv?/U
Där fegade jag faktist ur, drog ur säkringen innan jag rullade in. Hade varit fint där: ”Vad är detta för knapp?” Klick, wraaappaaddapööBAANGGpadöpöBANGpaBOFFpaDAFFwraaa….
Nä man får vara rädd om de trevliga besiktningsmän vi har. 🙂
För övriga som inte riktigt hängde med på den så kom Mattias med den fina idén att istället för att köpa en ny LMM till en -98 á 3500 kr så kan man ju åka in och ta en ombesiktning varje månad, vilket skulle resultera i att man utökar besiktningsintervallet med en månad varje gång. 🙂
Nä men det va inte en helt dum idé ;)För övriga som inte riktigt hängde med på den så kom Mattias med den fina idén att istället för att köpa en ny LMM till en -98 á 3500 kr så kan man ju åka in och ta en ombesiktning varje månad, vilket skulle resultera i att man utökar besiktningsintervallet med en månad varje gång. :)/K
Haha,ja kanske är man smartare….. eller dumare än man ser ut :+
Tack för turen föresten, satan sicket draaaag :7
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.