Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #13431
    doubleoseven
    Deltagare

      Hmmmm…var i V-ås idag för att kolla in lite andra imprezor, men inte en ENDA var där, trots att “vissa” hade sagt att dom skulle komma 🙁
      Sen på vägen hem så fick jag race med en ny M5a, på motorvägen…och där hade man ju inte mkt heller att hämta x( måste fan få fart i min till sommarn!!!

      RiB

      #129373
      SecretAgentMan
      Deltagare

        Jag ber om ursäkt för detta, blev utkallad på jobb, och hann/kunde inte få ut info ang. detta. 🙁
        Oturligt nog var det ingen annan från Västerås på plats heller, vilket förvärrade det hela.

        Får väl göra nästa träff till något alldeles speciellt.

        Skall du piska M5:or på motorvägen blir det till att ta djupa tag i plånboken…jag åker jämnt med E36 M3:orna nuförtiden (större turbo och Link), men har ingen chans mot M5:orna över 160.

        /Jerry

        #129374
        doubleoseven
        Deltagare

          Yeye…inget att göra något åt nu, kommer nästa ggn istället! Jo, det borde vara lite jobbigt mod M5orna den jag fick race med var den “nya” oxå…med 408Hk (om jag inte minns fel) så borde han ju ta en annan som åker orginal 🙂 Jo, för att köra från en sån får man väl göra lite investeringar, men vafan är banken till för 😉
          Syns nästa gång!

          //RiB

        Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.