SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Luft-trycks mätare till däcken

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    dragster
    Deltagare

Nån vänlig själ som vet var man kan hitta en vettig sådan som man kan lita på och inte kostar en förmögenhet. Helst runt 500 lappen.:-)

Mats
      Deltagare

http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=76456
        Funkar kanon! o kostar runt 50-lappen… 😀

Mats GBG
        Type R ’99

Pasi_k
        Deltagare

Dom har en digital variant med…
          http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=76462
          98:-

dragster
          Deltagare

Tack för tipsen, men jag skulle vilja hitta en med lite bättre kvalitet. Har redan en typ biltema 50 kronors variant och den visar olika varje gång om man tar 10 mätningar i rad.;-)
            Flet tips 😛

alrik
            Deltagare

Tack för tipsen, men jag skulle vilja hitta en med lite bättre kvalitet. Har redan en typ biltema 50 kronors variant och den visar olika varje gång om man tar 10 mätningar i rad.;-) Flet tips 😛

Det beror nog mycket på hur dom behandlas. Tryckklockor tål inte särskilt mycket yttre våld, kan räcka med att tappa dom i golvet.

På jobbet hade vi några dyra rackare och dom gick sönder lika ofta som dom billiga. Fast med dom billiga vägrade man pumpa däcken eftersom då var man tvungen att sitta framför däcket och pumpa. Jag vill inte sitta framför ett lastbilsdäck med 9bar i om de smäller.

/Mikael

Mats
              Deltagare

Den digitala är kanon på att mäta trycket med. Men den billigare funkar bättre om man kör bana och sånt och vill labba med trycket lite då man kan pysa ut luft med den också. Det går inte med den digitala varianten.

Mats GBG
                Type R ’99

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.