Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #22431
    Mats
    Deltagare

      På regionssidorna finns det ju möjlighet för regionsvariga att maila medlemmarna i regionen.

      Tidigare fanns det väl ca 30 adresser i GBG regionen men idag så fanns det väl ca 8-10 kvar. Vad har hänt? Är det så få medlemmar kvar i min region ;( eller är det inte fler som betalt för 2007? 🙁

      Mats GBG
      Regionsansvarig Göteborg

      #191785
      Janne248
      Deltagare

        På regionssidorna finns det ju möjlighet för regionsvariga att maila medlemmarna i regionen.Tidigare fanns det väl ca 30 adresser i GBG regionen men idag så fanns det väl ca 8-10 kvar. Vad har hänt? Är det så få medlemmar kvar i min region ;( eller är det inte fler som betalt för 2007? 🙁 Mats GBGRegionsansvarig Göteborg

        Troligast det sista, inte fler som pyntat för 2007, eller det är ett gäng som pyntat men det är inte igenomgångna ännu. Skall ske i helgen! 🙂

        #191788
        Mats
        Deltagare

          Är det så illa att det inte är fler som betalt så får GBG regionen se till o skärpa sig!!

          Betala nu! Basta. :*

          Mats GBG
          Regionsansvarig Göteborg

          #191787
          Manor
          Deltagare

            Satan i gatan…trots att jag inte tillhör region Göteborg så jag har ju helt missat att betala in för 2007.

            Detta repareras i detta NU! Pengarna är på väg in till Plusgirokontot.

            #191789
            Desen
            Deltagare

              Ja lamineringsapparaten börjar känna sig lite mobbad, och jag har tappat all klistersmak i munnen.

              Manor om du vill ha ditt kort snabbt så e du välkommen förbi att hämta det.

              /Andreas, Skåne, Kristianstad

              http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
              300 st posters av Block 1250kr
              1st porrfilm 199kr
              2st öl 28kr
              Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

              #191786
              Janne248
              Deltagare

                Är det så illa att det inte är fler som betalt så får GBG regionen se till o skärpa sig!!Betala nu! Basta. :* Mats GBGRegionsansvarig Göteborg

                Nu skall du se att du fått upp fler på listan över Göteborg…fanns några som har pyntat mellan 15/12 och 5/1!

              Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.