Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1126
    MariaimprezaGT
    Deltagare

      det var visning på vår närmsta subaruhandlare idag. Sen tidigare har mina föräldrar lovat att provköra en sådan då de är trötta på sin passat 06 (trög å ständiga verkstädsbesök). Så, när man kom in i hallen såg man en PSE3 det första man ser. Jag sa, den vill jag provköra, men det fick jag inte. Då såg jag nästa offer… PSE 2 03. DEN ska jag prova, ok sa försäljaren. Men utanför den var det en legacy 2.5 liters fyra. Jag ropade på mamma, hon satte sig, suckade, å sa, den vill jag ha. Så jag tvingade iväg dem i den. å de kom tillbaka med ett leende. Kan bli affärer inom snar framtid kanske kanske :). Sen provkörde jag STI, den var tråkig, gick sämre än min, var lite slaskig invändigt och sen dessutom klonkade det.. inte undra på att den var billig sa jag till försäljaren när jag kom tillbaka 🙂 men jag gillade styrningen. Sen fick jag träffa marknadschefen för subaru som lovade mig en provtur i PSE3 imorgon, det enda jag behöver göra är att infinna mig i mölnlycke 😀 Tack för den! 🙂

      Roligaste är dock.. att inom en månad kan vi få en väldigt fin uppfart… min GT, min pojkväns GT å mina föräldrars legacy.. kan det bli mycket bättre??

      MOAHAHAHAHA

      Impreza GT is teh ####!!

    Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.