Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1492
    Tommasso
    Deltagare

      Tjenare!

      jeg har en 97’impreza gt som jeg nettop har montert Autronic SM4.
      Det jeg lurte på var om dere har noen tips på hvor jeg kan mappe denne i sverige? Enten nære norge, eller i stockholms området?
      Og ca priser? er ganske dyrt i norge for dette her.

      #45203
      .zip
      Deltagare

        SecretAgentMan har använt sig utav SM4 och han kan nog mappa, fast han har blivit väldigt inaktiv här på SSI på sista tiden.
        Annars kan nog b20mannen mappa.

        Priset för det här i Sverige bör hamna på ca 5000skr-8000skr

        //.zip

        #45197
        lunkan
        Deltagare

          Åkte inte han till Per på Autotech och fick det mappat med Autronicen?

          #45196
          syke
          Deltagare

            Jag mappade mitt autronicsprut hos SMR Racing ( http://www.supramannen-racing.com/ ) .. bilen går som ett skott och gick igenom besiktningen, är väldigt nöjd. De ligger strax utanför stockholm (åkersberga) och är “officiell” autronic återförsäljare.

            #45202
            Mats
            Deltagare

              Jag rekommenderar Per på Autotech i Trollhättan.
              Riktigt kompentent killa som mappar mycket rallybilar i olika klasser!

              http://www.atechmotor.se/

              Ring o be att få prata med Per.

              Mats
              Type R ’99

              #45199
              b20mannen
              Deltagare

                Även jag är officiell återförsäljare av Autronic, och jag installerar och mappar.

                Jag har SM4 i min egen Impreza GT som jag naturligtvis mappat själv, med respons, launch, scramble boost timer, mapp omställbar mellan 98 oktan och etanol steglöst med en låsbar ratt, samt även shiftlight.

                Jag är däremot rätt fullbokad med mappning just nu.

                #45198
                Grusdraparn
                Deltagare

                  Trollhättan är ju bara ett stenkast från Norge, ring Per på Autotech så fixar han det åt dig.

                  /Klas som mappat hos Per

                  #45204
                  Tommasso
                  Deltagare

                    da har jeg sendt han en mail å hørt litt.
                    Takker for hjelp 🙂

                    #45205
                    Tommasso
                    Deltagare

                      da har jeg fått svar, han skulle ha 10 000,- sek for det. syns det er forstatt alt for mye men.

                      Er det noen steder inærheten av stockholm? da jeg skal dit i august.

                      #45200
                      b20mannen
                      Deltagare

                        da har jeg fått svar, han skulle ha 10 000,- sek for det. syns det er forstatt alt for mye men.Er det noen steder inærheten av stockholm? da jeg skal dit i august.

                        Jag finns i stockholmstrakten. Dessutom är jag “mye billigere”. 😉

                        Sen har du VM-Performance, Trendab, SMR, som mappar Autronic i stockholmstrakten. Har jag glömt räkna upp nån Autronic-mappare?

                        #45206
                        Tommasso
                        Deltagare

                          da har jeg fått svar, han skulle ha 10 000,- sek for det. syns det er forstatt alt for mye men.Er det noen steder inærheten av stockholm? da jeg skal dit i august.

                          Jag finns i stockholmstrakten. Dessutom är jag “mye billigere”. ;)Sen har du VM-Performance, Trendab, SMR, som mappar Autronic i stockholmstrakten. Har jag glömt räkna upp nån Autronic-mappare?

                          Okei, hvor mye skal du ha for det da? jeg skal nedover rundt 9. august.

                          #45201
                          b20mannen
                          Deltagare

                            Okei, hvor mye skal du ha for det da? jeg skal nedover rundt 9. august.

                            Du har fått ett PM.

                          Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.