Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 29 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6179
    Subbahenke
    Deltagare

      Nån som vet var man på ett enkelt och snabbt sätt kan köpa ett mätarhus för A-stolpen?. Det börjar bli dags att montera min turbotryckmätare som legat hemma ett par månader nu, jag saknar dock mätarhus.

      Mvh Henke

      #77628
      Practos
      Deltagare

        LAST EDITED ON Aug-02-02 AT 09:58AM (GMT)
        blev själv lite förtjust i autometers nya kolfiber hållare, inte direkt för a-stolpen men den går nog att skruva var som helst.
        http://www.autometer.com/hp/2002_catalog/107/107_art/2151.jpg

        Dalhems har annars prylar för a-stolpen bara du vet storleken på din mätare
        /Henrik

        #77621
        Subbahenke
        Deltagare

          Ser ju jäkligt läcker ut men jag vill inte gärna skruva i A-stolpen. Jag är lite mera tejp typen….

          Mvh Henke

          #77620
          OzO
          Deltagare

            Äh vafasen, det är väl bara att silikona fast den vid A-stolpen, ståendes bredvid alltså? 🙂
            ________________________________________
            http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif ::::: The Blue Pile Of… Cr@p! ::::: http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif

            “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

            #77644
            ErikFalken
            Deltagare

              Hehe, jag såg bilder i tidningen Banzai på en Impreza i Australien som hade satt massa mätare på motorhuven, det var styggt 🙂

              #77622
              Subbahenke
              Deltagare

                >Hehe, jag såg bilder i tidningen Banzai på en Impreza i Australien som
                >hade satt massa mätare på motorhuven, det var styggt 🙂

                Tror inte det är något för mig, är lite mer diksret i mitt stylande hehe, Gå fort men inte synas e grejjen för mig 😉

                Henke

                #77623
                Subbahenke
                Deltagare

                  >LAST EDITED ON Aug-02-02 AT
                  >09:58 AM (GMT)

                  >
                  >blev själv lite förtjust i autometers nya kolfiber hållare, inte
                  >direkt för a-stolpen men den går nog att skruva var som helst.
                  >http://www.autometer.com/hp/2002_catalog/107/107_art/2151.jpg
                  >
                  >Dalhems har annars prylar för a-stolpen bara du vet storleken på din
                  >mätare
                  >/Henrik

                  Vem säljer den här PORR varianten då?? Den e ju jävligt snygg och jag har ju en Autometer mätare, får som sagt silicona fast den eller något. Jag hatar skruv….

                  Henke

                  #77636
                  Mange
                  Deltagare

                    jag köpte mätarhus till A-stolpen från dalhems. Som jag sliconade fast, vart riktigt snyggt

                    /Mange

                    #77629
                    Practos
                    Deltagare

                      >Vem säljer den här PORR varianten då?? Den e ju jävligt snygg och jag
                      >har ju en Autometer mätare, får som sagt silicona fast den eller
                      >något. Jag hatar skruv….
                      >
                      >Henke

                      dalhems och scoobymania säljer väl autometer prylar, jag tänkte låta Jerry plocka hem en ifall priset inte dödar mig 😀

                      #77624
                      Subbahenke
                      Deltagare

                        Jahapp, då är det dags att ta tag i detta igen, jag kommer fan aldrig till skott. Någon som har en bild på dalhems sortiment eller nåt. Jag skulle vilja ha en som ser ut som Scoobymanias variant. Går den att få tag på i Sverige eller måste man beställa därifrån tro? Om den finns i kolfiber så är det extra intressant. Det är tur att jag inte håller på med styling för då hade jag typ varit klar år 2010 eller nått 😉 😛

                        #77637
                        Mange
                        Deltagare

                          Jag kan ta lite kort på mitt imorgon. Köpte mitt på Dalhems för 550kr

                          #77625
                          Subbahenke
                          Deltagare

                            Det vore supernice. Jag väntar tarum tarum tarum…. 😉

                            Henke

                            #77638
                            Mange
                            Deltagare

                              Hej.

                              Nu är bilderna uppe

                              http://hem.passagen.se/mangepz/subban/

                              /Mange

                              #77626
                              Subbahenke
                              Deltagare

                                Tacka tackar ser ju ballt ut. Är det två hållare du har eller är det en för två mätare?? Du hade köpt dem hos dalhems om jag förstod dig rätt? Hade tänkt sätta min typ på instrumentpanelen, men det såg ju mycket bättre ut att ha den på a-stolpen. 😀

                                Mvh Henke

                                #77639
                                Mange
                                Deltagare

                                  Det är en hållare. Det är riktigt skönt att ha dom där.. ser alltid mätarna i ögonvrån =)

                                  /Mange

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 29 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.