Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #22408
    Staffe
    Deltagare

      Tja!!

      Jag undrar hur jag lägger upp bilder i medlems galleriet???

      —————————————

      Tuning Is Not A Crime!!!

      #191687
      OzO
      Deltagare

        Har du ett konto? Om inte, maila webmaster med ditt medlemsnummer.

        Det är fortfarande inte SSI-layout på galleriet. När jag har fixat tillbaka det skall det stå en informationstext om hur galleriet fungerar.

        Har du konto och fortfarande inte vet så gå till ditt album och klicka “Add photos” i listan uppe till höger. Formuläret som dyker upp borde vara självbeskrivande.

        _______________________________________________________________________________
        ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

        #191689
        Staffe
        Deltagare

          Okej..nej jag har ju inte fått något konto än ;(

          Jag försökte att mejla honom men det funkade inte 🙁 kan man pm à honom kanske?

          —————————————

          Tuning Is Not A Crime!!!

          #191688
          OzO
          Deltagare

            Vaddå “funkar inte”? Nu har jag hört flera ggr att mail till webmaster inte fungerar. Får ni studs eller vad? Berätta gärna. Om ni inte fått studs men inget svar beror det på att jag är överbelastad.

            Men just från dig har jag fått minst 3 st mail nu. Och dom ligger i todo-listan som jag betar av vid tillfälle.

            Håll ut…

            _______________________________________________________________________________
            ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

            #191690
            Staffe
            Deltagare

              Okej Okej sorry sorry 🙁 😉 😉

              —————————————

              Tuning Is Not A Crime!!!

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.