Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #29215
    BrOtTaRe
    Deltagare

      Hejsan.

      Läste när jag ansökte om medlemskap att man fick rabatt hos vissa leverantörer som aktiv medlem.
      Och nu undrar jag hos vilka leverantörer man har rabatter genom detta? hitta ingenstans där det stod nämligen:)

      #248289
      kamikaze
      Deltagare

        Här under sponsornyheter hittar du medlemserbjudanden 🙂

        http://www.subaruclub.se/forum/forumdisplay.php?f=99

        #248291
        BrOtTaRe
        Deltagare

          Okej.då ska jag kika in där:) tack för svaretd—0.o—b

          #248290
          Christian S
          Deltagare

            Här under sponsornyheter hittar du medlemserbjudanden 🙂

            http://www.subaruclub.se/forum/forumdisplay.php?f=99

            tycker att det är rätt värdelöst att ha det så, va bättre förut när det va en sida där det stod vilka företag vi hade rabatt hos.

            #248292
            Mattemaz
            Deltagare

              Hur mycket av det på den sidan gäller idag?
              Känns rätt out off date eller?

              #248288
              Andersson
              Deltagare

                Ja vi har jobbat på att förbättra den biten, skickade 28 mail till olika företag om rabatter i höstas. 4 svarade att dom max kunde lämna 10% vilket jag tycker inte är någonting, det får man ju på vilket företag som heldst.
                Skickade 15 mail till inbjudan till Storträffen, ETT företag ville komma men när han såg att det bara skulle komma 15 bilar tackade han nej igår.
                Ett stort företag i GBG som säljer eftermarknads prylar som vi har haft mycke kontakt med ville inte ens skicka ett pris till oss till Storträffen eftersom ingen handlade av dem längre.
                Vill vi köpa från utlandet och spara pengar så blir det inga rabatter i Sverige, det är bara att välja.
                Detta gäller även ett stort STHLMs- företag som slutat ge rabatt pga. vikande försäljning.

                Har du förslag är det välkommet!

                #248287
                andreaswrx
                Deltagare

                  den som är sponsor ansvarig kan ju kontakta mig så ska vi se om det går göra någon deal! går troligen och lämna upp till 20% på vissa produkter!

                Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.