Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #22401
    OzO
    Deltagare

      Jag har uppdaterat utseendet på medlemssidan (bilprofil) något, samt uppdaterat hur man editera sin bilprofil.

      Har även skrivit om försäkringar lite eftersom jag vill få historik på det. Nu finns det möjlighet att ange försäkringar bakåt och framåt i tiden och på så sätt se hur årsbeloppet ändras med åren.

      Skulle vara jättetacksam om ni kunde uppdatera era försäkringar. Lägga gärna upp vad ni betalade 1999, 2000, 2001, osv så får vi historik på det hela. Jag funderar på att lägga in lite grafer och så under statistiken vid tid. Nu finns preliminär statistik upplagt.

      Skrik om ni hittar problem, buggar eller har synpunkter. Please! 🙂

      _______________________________________________________________________________
      ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::

      #191670
      Tengil
      Deltagare

        På däck sektionen för sommardäck, saknar jag lite “vanliga” alternativ.
        Nu kunnde man bara välja på R-däck slicks och friktionsdäck.
        Jag vet inte riktigt vad man skall välja där:)

        #191669
        OzO
        Deltagare

          Det är väl tänkt att man inte skall välja nåt alls om det är “vanliga” sommardäck. Men I see your point. Jag lägger in “vanliga” också. 🙂

          _______________________________________________________________________________
          ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::

        Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.