SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor megasquirt??

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    racetech
    Deltagare

Hejs…
      Någon som provat montera megasquirt i subban??
      Har funderingar att slänga i ett sådant, har en gt -97

För och nackdelar???

// Niklas

Manor
      Deltagare

Hejs…Någon som provat montera megasquirt i subban??Har funderingar att slänga i ett sådant, har en gt -97För och nackdelar???// Niklas

…och vad tusan är en megasquirt (nej, jag har inte googlat på detta ord)? Det låter ju som en av Pokémon figurerna som ungarna samlade på :D.

.zip
        Deltagare

Megasquirt? Är inte det någon boss i Megaman (8bits)? 😀

//.zip

racetech
          Deltagare

kanske är någon filur 😉
            nä det är ett eftermarknadssprut, billigt men många tycks köra med det,

http://megasquirt.se/

danjel
            Deltagare

är det inte en porrfilmstitel?

racetech
              Deltagare

ingen som provat eller har någon uppfattning???

NickeH
                Deltagare

Varör inte köpa t.ex. Greddy E-manage Ultimate kostar ju ungefär samma som megasquirt PNP ca 700$. Greddyn är iaf mer beprövad eller Apexi.

Mitt tips är iaf att satsa på nåt som någon provat tidigare. Här visste ju ingen ens vad det var 🙂

Impreza ägare verkar mest bonntrimma med dawes device :-). Men det är väl för att vi till skillnad från t.ex. supra-folket inte har bilen avställd större delen av året.

racetech
                  Deltagare

Varör inte köpa t.ex. Greddy E-manage Ultimate kostar ju ungefär samma som megasquirt PNP ca 700$. Greddyn är iaf mer beprövad eller Apexi.Mitt tips är iaf att satsa på nåt som någon provat tidigare. Här visste ju ingen ens vad det var :-)Impreza ägare verkar mest bonntrimma med dawes device :-). Men det är väl för att vi till skillnad från t.ex. supra-folket inte har bilen avställd större delen av året.

känner några som kan och som mappar MS, är mest därför som jag är interserad av det, och det fungerar ju här i västerås iaf, finns några bilar med 600-700 hk med det sprutet.

Ja dawes device är ju lite bonntrim 😉

Digits
                    Deltagare

känner några som kan och som mappar MS, är mest därför som jag är interserad av det, och det fungerar ju här i västerås iaf, finns några bilar med 600-700 hk med det sprutet. Ja dawes device är ju lite bonntrim 😉

Jag ar lite intresserad av MS sjalv… Vill konvertera en gammal porsche 924 till turbo med riktig insprutning istallet for det hemska ”constant injection system” elandet som sitter dar orginal.

Verkar som om man ska ha MS2 rev 3 i alla fall 🙂

Har du tankt bygga ditt MS sjalv?

Jag tankte forst bara kopa allt man behovde ihopbyggt, men det drar ivag med kostnaden da, tyvarr.

neriksson666
                      Deltagare

är det inte en porrfilmstitel?

word 😀

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.