Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #840
    imprezapinge
    Deltagare

      Tjena!
      det var en varm dag!
      Körde bilen ganska hårt med AC inkopplad några mil, stannade för att kyla av bromsarna som var ordentligt varma efter inspererad körning, kollade under bilen vid höger fram broms så formligen rinner det rikligt med vatten en bit in under bilen ner på marken, Vart ju orolig hoppade in i bilen för att kolla på Vatten tempmätaren, olje tempen, oljetryck , allt var okej värden olje temp på c:a 90grader,
      ska säga att på AC röret blir det massor av kondensvatten på, kan det bara vara kondensvatten? Ni andra som kör med AC märker ni några såna vatten flöden lite som en kran var på men det försvann efter att jag slog av AC,n efter ett tag, Ska säga att min AC inte läcker varför jag vet det?
      Röret som är svindyrt bytte jag 3945kr x( , Dom hade i spårmedel som isåfallskulle läcka ut på röret och det gör det inte & den kyler bra. 🙂

      berätta hur ni har det med AC!!
      IMPREZA “wagon” GT -00

      MVH/
      P-I 😮

      #40726
      SecretAgentMan
      Deltagare

        Det är kondensvatten från AC:n. 🙂 Högst normalt.

        /J

        #40727
        alrik
        Deltagare

          Kondensvatten.

          Du ska se på den “lite” större “AC” jag har på släpet på jobbet. När aggregatet frostar av så fyller man lätt en 10 liters hink med kondensvatten.

          / Mikael

        Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.