Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 145 totalt)
  • Författare
    Sternborn
    Deltagare

F@n va snyggt!!! 🙂

Tackar!! 😀 Det lär bra bra mycket snyggare med lite färg på 😉

Erok
      Deltagare

Ja jag kan ju alltid testa, Annars funkar det ju med original 🙂

Jag har en fjäder du kanske kan byta till annars? fick med den till min forge dump jag köpte av kvarnis!
        kan vara värt att prova iaf =)

Sternborn
        Deltagare

Jag har en fjäder du kanske kan byta till annars? fick med den till min forge dump jag köpte av kvarnis!
          kan vara värt att prova iaf =)

aa om den passar, min dump är ju en kopia.
          Men man kan ju alltid testa 🙂

Just det det blir nog kinnekulle för mig 🙂 men då måste jag få tag på R-däck innan dess, väntar bara på att jeppe ska ringa och säga att det kommit däck 🙂

Erok
          Deltagare

aa om den passar, min dump är ju en kopia.
            Men man kan ju alltid testa 🙂

Just det det blir nog kinnekulle för mig 🙂 men då måste jag få tag på R-däck innan dess, väntar bara på att jeppe ska ringa och säga att det kommit däck 🙂

Wohooo! äntligen, dags att anmäla sig dåra 😉

Sternborn
            Deltagare

Nu är P1 läppen och scoopet äntligen lackade 🙂
              Vart fel nyans på dom först så lackeraren fick lacka om dom, men nu vart det mycket bättre.
              P1 läppen sitter jättefint men scoopet vet jag inte om jag kommer behålla, tycker det blir lite för stort på den lilla motorhuven 😛

Bilder kommer komma upp under helgen

Sternborn
              Deltagare

Nu är P1 läppen monterad 🙂
                Är riktigt nöjd med den, den gjorde det där lilla som jag tyckte saknades i fronten på bilen 😀
                Nu är det bara andra fälgar, sti vinge och sti bakljus som saknas för att jag ska vara helt nöjd med bilens yttre utseende.

Scoopet vart jag däremot inte nöjd med, det vart lite för stort för min smak så det får ligga på hyllan ett tag så kanske jag ångrar mig i framtiden.

Här är lite bilder på bilen med P1 läppen monterad..

Gilarski
                Deltagare

Snyggt, ser lite mer ‘ready to go’ ut med den där läppen 😎

Sternborn
                  Deltagare

Snyggt, ser lite mer ‘ready to go’ ut med den där läppen 😎

Ja lite raceigare ser den ut nu 😀 Synd bara att man inte fick några hk på köpet med läppen 😉

Gilarski
                    Deltagare

Ja lite raceigare ser den ut nu 😀 Synd bara att man inte fick några hk på köpet med läppen 😉

Hahaha, nä men du kanske splittar luften något bättre nu och tvingar därmed upp mera ovanför bilen istället för under den -> mer downforce (lär nog inte märkas under 150 knyck dock :rolleyes: )

Sternborn
                      Deltagare

Idag var Imprezan och hälsa på bilprovningen och rullade igenom utan anmärkning 🙂
                        Det enda jag var orolig för var avgasvärdena pga racekatten, men det var inga problem.

Sen vart det ett oljebyte inför vintern, hällde i Mobil’s 5w-40 helsyntetolja 🙂

Sternborn
                        Deltagare

Igår skruvade jag dit alla ac komponenter som legat i garaget ett tag, böt även alla o-ringar till alla ac kopplingar i motorrummet.

Och idag var bilen på AC service hos Vianor i haninge och AC:n fylldes på, dom fick även göra om hjulinställningen som dom gjorde innan sommaren som jag inte riktigt var nöjd med..

Sternborn
                          Deltagare

Nu är Imprezan redo för vintern! Alltså inte avställd och undanställd i ett garage någonstans med ett täcke över sig, utan underredsbehandlad, vinterhjul monterade och höjd 3-4 cm 🙂

Det är nu det roliga med att ha en Impreza börjar! 😀
                            Iallafall enligt mig som inte har så mkt kraft i maskin så att det går att åka på tvären på torr asfallt 😉

Bilen var redan rostskyddsbehandlad men tänkte att det kan vara bra att bättra på det inför vintern

Gilarski
                            Deltagare

Tjusigt, nu lär inte rosten ta den i första taget 😎

Sternborn
                              Deltagare

Tjusigt, nu lär inte rosten ta den i första taget 😎

Nej jag hoppas inte det iallafall 🙂
                                Den kommer ju inte gå så jättemkt i vinter men några fina vinterdagar lär den ju användas flitigt 🙂 Sen hoppas jag på att få testa på lite iskörning den här vintern!

tendency
                                Deltagare

Stiligt med svart klet under bilen. Självklart ska det köras under vintern när det är som roligast. 🙂

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 145 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.