Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 145 totalt)
  • Författare
    Erok
    Deltagare

Nu har jag en massa nya saker till bilen på G! 😀

Till att börja med så har jag köpt en momo ratt och en momo växelspaksknopp av Gilarski.
      Sen så gjorde jag en beställning från scoobyworld.co.uk idag som innefattar följande:
      STI baklysen
      STI läpp
      22B huvgälar

Och så borde mitt paket med hemligt innehåll dyka upp i veckan oxå 😉

Letar fortfarande för fullt efter en vinge! Sti v5-v6 eller 22B. Alla tips mottages med glädje 🙂

Bilder på allt kommer upp så fort jag har fått hem sakerna!

Shoppingspree! 😀 kul att det uppgraderas men verkar mest vara synliga bitar? när kmr effekt och väghållning? =)

Sternborn
      Deltagare

Shoppingspree! 😀 kul att det uppgraderas men verkar mest vara synliga bitar? när kmr effekt och väghållning? =)

Effekt kommer till våren i form av JRM steg 1 som får duga under 2011. Känner inte att jag har behov av mer än originaleffekten under vintern 🙂 Väghållningen tycker jag duger just för tillfället, iaf för dom ändamålen jag använder bilen till.. skulle väl kanske vara värre bakbromsar och kanske någon bussning här och där.. 😀

Fladric
        Deltagare

Grymt snygg bil, helt rätt stuk på en GT! 😉

Hur fungerade växellådsoljan?
          Min Legacy skulle vilja ha lite kletigare i sin 😉

Sternborn
          Deltagare

Grymt snygg bil, helt rätt stuk på en GT! 😉

Hur fungerade växellådsoljan?
            Min Legacy skulle vilja ha lite kletigare i sin 😉

Tackar! 🙂
            Det funkar riktigt bra med oljan, inte för att jag hade några problem med den oljan som var i innan :p Men jag har inga problem med att få i växlar när oljan är -10 grader som brukar kunna vara ett problem.

Svindle
            Deltagare

Nu har jag en massa nya saker till bilen på G! 😀

Till att börja med så har jag köpt en momo ratt och en momo växelspaksknopp av Gilarski.
              Sen så gjorde jag en beställning från scoobyworld.co.uk idag som innefattar följande:
              STI baklysen
              STI läpp
              22B huvgälar

Och så borde mitt paket med hemligt innehåll dyka upp i veckan oxå 😉

Letar fortfarande för fullt efter en vinge! Sti v5-v6 eller 22B. Alla tips mottages med glädje 🙂

Bilder på allt kommer upp så fort jag har fått hem sakerna!

Kommer bli kalas snyggt det där, passa dig för dåliga Glasfiberkopior när du letar V5/V6 vinge. Försök hitta en som är gjord i riktig plast, eller allra bäst en oem

Sternborn
              Deltagare

Kommer bli kalas snyggt det där, passa dig för dåliga Glasfiberkopior när du letar V5/V6 vinge. Försök hitta en som är gjord i riktig plast, eller allra bäst en oem

Jag har kanske en original v5/v6 vinge på G just nu 😀 Men vad ska originalvingarna vara gjorda av för material?

Niklas
                Deltagare

Vissa vingar är gjorda av sånt mjukt material att när man kör i runt 100kmh och fortare ser man hur vingbladet vibrerar (gungar upp och ner) av vinddraget. En bra vinge skall ligga still. Hade en replica v5 på min bil och den var stum så det finns bra eftermarknadsprodukter också, allt är inte skit bara för att det inte kommer från Subaru.

Sternborn
                  Deltagare

Igår tog jag en tur i ovädret upp till vallentuna och hämtade upp ett litet paket utav Niklas här på forumet. 😉

Och idag efter jobbet var det dags för montering 🙂

Så här ser det ut nu, inte riktigt klart för jag orkade inte montera dom stora dekalerna idag.

Erok
                    Deltagare

Jävligt rätt!
                      gillar’t!

Nikke McRae
                      Deltagare

Trevligt Andreas!

Nu är vi trillingar. Du, Jag och Niklas gamla bil (om den fortfarande har dekaler).

tendency
                        Deltagare

Härligt. Tummen upp! 🙂

Sternborn
                          Deltagare

Trevligt Andreas!

Nu är vi trillingar. Du, Jag och Niklas gamla bil (om den fortfarande har dekaler).

Yes! 🙂 Är det bara vi tre? Tycker jag sett fler med samma kit eller iallafall liknande 🙂
                            Ska se till att få på fram- och bakrutestreamer, subarudekalerna på sidan och nummerdekalerna i veckan :p

Sternborn
                            Deltagare

Idag dök det upp lite julklappar till bilen från Scoobyworld.

Riktigt fint inslagna 😉

Ett par 22B Huvgälar som ska ersätta min original 🙂

En original STI spoiler/läpp som jag kommer ha istället för P1 läppen jag beställde från ht-autos. Stor skillnad på kvalitetskänsla kan jag säga 😀

Ett par sprillans nya original STI baklampor som kommer göra ett litet men betydelsefullt utseendelyft på bilen 🙂

Imorgon tror jag det dyker upp ett paket till från Gilarski här på forumet, rena rama julafton 😀

Niklas
                              Deltagare

Ser ut som du köper de rätta delarna! Kämpa på, när du är klar får du komma förbi så man får se skönheten. 😉

Nikke: Vad jag vet så har den alla dekaler kvar förutom mitt namn på sidorutorna. :p Dock är han inte (?) medlem på (något?) forumet vilket jag inte riktigt förstår då han är en ung kille, trodde de levde på nätet precis som oss gamla 30-taggare. 😎

OzO
                                Deltagare

Klassiskt vacker!! Jag börjar mer och mer gilla orginal GT-vingen! 😎 (Annat var det för 10 år sen 😉 men nu e man gubbe)

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 145 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.