_______________________________________________________________________________ :::::ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile:::::
Matmor: Det är tack vare besöket hos som jag hade uppmärksammat stället. Väktaren inne på Ericsson såg lite fundersam ut men kom aldrig ut till oss. Semcon hade firmafest föresten, men tjejerna där var aldrig sugna på att komma över till vår sida och klänga på ”plastsläden”. 😀
Vi skulle göra en liten ”åka iväg fort”-film, ut från Ericsson. Kan du se till så att vägbulorna märks ut lite tydligare är du snäll? Lämnade halva underredet där tror jag… x( 😉
Alla bilder är tok-coola! Men håller med Blocken om vilken som är snyggast!
Känns som det är svårats att hitta miljön att ta kort i, sedan att fixa vinklarna är lättare.
/Janna – som vill hitta coola miljöer att ta kort i….