Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #336
    Dawn
    Deltagare

      LAST EDITED ON Feb-09-03 AT 03:19AM (GMT)
      Är det någon annan än jag som fått dåligt bemötande på MLS i Göteborg.
      En kopplings sats för 8000:- från BPM Sports i UK (svänghjul, lamell och tryckplatta) höll i ca en vecka innan den började slira och lukta illa. Två dagar senare brann den upp helt. Allt var monterat rätt enligt teknikens lagar.
      Enligt MLS så säger BPM att det var mitt fel att kopplingen gick sönder. Jag körde för hårt! När en orginal koppling håller bra mycket längre och bättre på samma körsätt så hävdar jag att det var materialfel. De vägrar göra nåt åt det och nekar till någon som helst form av ersättning till mig.
      Jag tycker detta var dåligt av dessa företag att inte kunna ta hand om detta på ett bättre sätt!

      /Dawn

      BUUU FÖR BPM SPORTS I UK GENOM MLS BIL OCH DÄCK I GBG!!!

      Längtar till våren nu när snön inte vill ligga kvar…

      #37053
      Niklas
      Deltagare

        Har bara bra erfarenheter av dem men ingen är perfekt.

        http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Subaru – All we’ll drive!
        Regionsansvarig: Göteborg

        #37052
        omar
        Deltagare

          LAST EDITED ON Feb-09-03 AT 04:01PM (GMT)
          Vilket skitsnack att kopplingen skulle ta slut på några dagar,det e fullt omöjligt oavsett hur du i princip kör.
          Något fuffens döljer sig bakom det hela.
          PS det finns mycke skumma historier om BPM sports, vänd er till folk ni vet ni kan lita på isstället.
          Omar

          #37051
          Dawn
          Deltagare

            LAST EDITED ON Feb-10-03 AT 04:29AM (GMT)
            Då är det inte bara jag som haft problem med dem då.
            Tja, jag trodde att BPM skulle vara ett bra företag men tji fick jag. Ska nog ta och ringa MLS och trycka lite till på dem. Det kan inte skada.

            /Dawn

            BUUU FÖR BPM SPORTS I UK GENOM MLS BIL OCH DÄCK I GBG!!!

            Längtar till våren nu när snön inte vill ligga kvar…och så vill jag dricka ditt blod

            #37050
            SVARTEN
            Deltagare

              Jag kan väl bara säga att jag inte vill rekommendera någon i klubben mitt missnöje med denna firma i GBG. Jag skulle kunna säga så mycket illa att ingen i klubben skulle vilja ta del av deras tjänster.

              Detta tar jag hellre över mail än här på listan.

              Det tog dom “bara” 11 månader att skicka följesedlarna på delar jag redan hade betalt m.m.x(

              /Svarten

              http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/view_album.php?set_albumName=ssi130

              Snabbaste Imprezan 2003?

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.